Een oude AM2 AMD X2 waarschijnlijk dus... Tja, wil je daar wel nog heftig op gaan gamen...
Een HD7770 gaat hopelijk nog wel lukken op die voeding, controleer even of je de aansluitingen hebt zitten natuurlijk. Dat is waarschijnlijk al wat overkill voor diverse titels, ik denk dat je CPU dan meteen al weer de bottleneck gaat zijn.
Lang niet alle AM2 was 65W, er waren een paar 45W versies, maar de meeste snelle modellen waren 89W bij mijn weten, en die liepen vaak veel warmer dan dat ze met 89W zouden moeten kunnen lopen, het was eerder 100W. Mijn oude X2 5400 trok (met OC) volgens mij eerder in de orde van de 120-130W en m'n 3600 welke op 4000 clocks liep deed echt geen 62W maar eerder 90W.
Als je een M2N met Nvidia hebt (m.n. de 570) dan pakt je bord ook nog de nodige stroom, zeker op leeftijd, gezien Asus nou ook weer niet echt top condensatoren leverde op die borden rond die tijd.
Een nieuwe voeding, zeker als dat een HX520W is uit het rijtje hierboven, is wel een mooie veilige keuze, waar je ook bij een upgrade nog verder mee kan.
PCI-Ex 3.0 kan gewoon in 1.1, In 1.0 gaf volgens mij wel eens wat issues. Intel 965 chipsets gingen er nog wel eens van over hun nek geloof ik. De HD7770 met hybrid & brugloze CF opties is daar dan helaas niet de gemakkelijkste in.