pricewatch optical drives zoekmogelijkheden erg beperkt

Pagina: 1
Acties:

• eca
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 23:31
Laat ik eerst bekennen dat ik geen fan ben van het nieuwe pricewatch, en eigenlijk tot nu toe sinds de nieuwe looks was weggebleven (ouderwetse fallback naar googelen met "prijs" erbij ;) ), maar ik dacht laat ik het weer eens proberen.

Maar ik kan niet eens een lijst van interne DVD branders of Bluray spelers krijgen in de pricewatch... Ben ik nu te simpel en snap ik de interface niet of kan dat echt niet? Ik zou toch ergens moeten kunnen selecteren of ik naar een DVD en/of Bluray apparaat zoek, en naar een speler of een brander?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-09 12:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op dit moment werkt dit inderdaad niet goed. Het is wel mogelijk om alleen dvd- of blu-ray-branders eruit te halen maar dan moet je de filters voor schrijfsnelheid misbruiken. Die filters tonen in eerste instantie bovendien niet de waarden in de resultset (slider voor Blu-ray-schrijfsnelheid staat standaard ingesteld op een bereik van 4x tot 12x maar er worden in eerste instantie ook drives getoond niet geen blu-ray-schijfjes kunnen schrijven).

Er zou in ieder geval een filter moeten zijn voor het type discs dat de drive kan lezen en beschrijven.

Dit is een Pricewatch content issue dus ik verplaats 'm daar heen.

[ Voor 5% gewijzigd door Femme op 13-12-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik zal binnenkort kijken of ik de filters wat kan verbeteren. Wordt vervolgd dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderhak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:38
Tegen dit probleem liep ik ook net aan. Graag zou je een vink lijst willen hebben met
[ ] DVD speler
[ ] DVD brander
[ ] BR speler
[ ] BR brander

mijn email is <username>@gmail.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het met die filter update?

Want ik wil de PW gebruiken om de prijzen van interne Blu-Ray spelers & branders in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Er is nog niks gebeurd als je dat wilde vragen :) De belangrijkste/populairste categorieën komen eerst en dan komt de rest. Deze categorie valt in 'de rest', heeft dus niet zo'n hoge prio. Maar op zich heb ik een relatief eenvoudig idee, ik moet alleen even kijken of ik het ook in de praktijk kan brengen. Ik zal eens kijken of ik zeer binnenkort een gaatje heb om te kijken of de eenvoudige oplossing ook werkt :) I keep you posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Soms hè, soms zou je willen dat je wat verder keek dan je neus lang is :p Zit ik in de testomgeving moeilijk te doen om een nieuw filter te maken en te testen, blijk dat we allang al een filter hebben, die moest alleen nog worden aangezet 8)7 Tadaaa: http://tweakers.net/categorie/634/optische-drives/producten/, check het filter Optisch-stationtype :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En de MO-drives dan? :P
Ja, redelijk weinig gebruikt maar ze staan wel in de PW. Staat zelfs nog losse media voor in :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glaanie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:59:
Soms hè, soms zou je willen dat je wat verder keek dan je neus lang is :p Zit ik in de testomgeving moeilijk te doen om een nieuw filter te maken en te testen, blijk dat we allang al een filter hebben, die moest alleen nog worden aangezet 8)7 Tadaaa: http://tweakers.net/categorie/634/optische-drives/producten/, check het filter Optisch-stationtype :p
:F

*O*
Pagina: 1