Toon posts:

Fotografie cursus... Aanbevelingen? [omg, ZH - West brabant]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik bezit al enige tijd mijn Sony Nex5N,
en ik wil eigenlijk toch maar eens een cursusje meepakken om zo betere foto's neer te kunnen zetten.

De hele platte basis begrijp ik wel, ik zoek eigenlijk meer een cursus waar je in de praktijk lekker veel doet met je toestel en een klein stukje theorie vanaf.
Mijn focus ligt op avondfotografie, natuur en maco.

Het liefst omgeving zuidholland of west brabant.
Mag ook belgie zijn.

Via google vrij veel gevonden, alleen heb liever ervaringen vanuit hier.

Bedankt vast

• jelveen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:13
Ik ben een keer een avondje op stap geweest met De Rooij Fotografie. Was erg leerzaam en leuk. Jonge ontspannen kerel die goed te tijd neemt om vragen te beantwoorden en het niveau van de avond aanpast aan het niveau van de groep.

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig.. hem kwam ik ook net tegen online.
Heb hem gemaild zojuist.

Thanks

• Rvdzande
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09-2022
CKB De Maagd (www.ckboz.nl) heeft een beginners en gevorderden cursus van Albert Joossen. Ik heb hem zelf niet gevolgd, maar ken wel positieve verhalen erover. Het is in Bergen op Zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Ik heb pas een gevorderde cursus gedaan bij "Bij de vakfotograaf": http://bijdevakfotograaf.nl/Cursussen.html

Ben wellicht bevooroordeeld omdat degene die de cursus geeft een vriend is, maar de cursus is duidelijk en hij past het niveau ook aan aan de groep. De groepen zijn niet heel groot.

Ook de prijzen voor zijn cursussen vind ik heel schappelijk.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Ik heb zelf in Bergen op Zoom een cursus gedaan bij het Centrum voor de Kunsten (http://www.ckboz.nl). Als niet inwoner betaal je iets meer geloof ik. De cursus was goed & leerzaam, gegeven door een 'echte vakfotograaf'.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Pagina: 1