Geachte Tweaker,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor Games (*de meest nieuwe). Daarnaast wil ik het systeem gaan hanteren voor 3 beeldschermen tegelijk en het lieft hierop Eyefinity te draaien. De beeldschermen gaan waarschijnlijk 23' of 24' worden *of IPS of Dell Ultrasharp.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget van het systeem is maximaal €2500, dan hou ik precies €1500 over voor de beeldschermen setup. Dus totaal is mijn budget een circa €4000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Fractal Design Define R4 Arctic White
Hierin moet het syteem kunnen, daarnaast zou dubbel videokaart wel een vereiste zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een krachtig systeem, nieuwe OS is ook nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet echt, gewoon een zeer krachtig systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zie vereiste hierboven.
Graag zou ik me willen laten verassen door jullie setup. Wegens dat dit de eerste keer zal zijn dat ik een eigenbuild ga doen.
Wens me veel succes zou ik zeggen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor Games (*de meest nieuwe). Daarnaast wil ik het systeem gaan hanteren voor 3 beeldschermen tegelijk en het lieft hierop Eyefinity te draaien. De beeldschermen gaan waarschijnlijk 23' of 24' worden *of IPS of Dell Ultrasharp.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget van het systeem is maximaal €2500, dan hou ik precies €1500 over voor de beeldschermen setup. Dus totaal is mijn budget een circa €4000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Fractal Design Define R4 Arctic White
Hierin moet het syteem kunnen, daarnaast zou dubbel videokaart wel een vereiste zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een krachtig systeem, nieuwe OS is ook nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet echt, gewoon een zeer krachtig systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zie vereiste hierboven.
Graag zou ik me willen laten verassen door jullie setup. Wegens dat dit de eerste keer zal zijn dat ik een eigenbuild ga doen.
Wens me veel succes zou ik zeggen.
[ Voor 6% gewijzigd door aasIIX op 13-12-2012 09:46 ]