• woody1976
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik ben op zoek naar de rubberen grommets (afdichtingen voor de kabeldoorvoer in de kast) van de corsair 600T en de 700/800D kan iemand mij daar aan helpen. Heb al diverse sites helemaal afgestruind en kom alleen maar uit op de website van corsair maar daar kan je alleen bestellen als je woonachtig bent in amerika.

Wie kan mij daar aan helpen !!!!!

ik wil er evt voor betalen

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• woody1976
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-12-2024
Dank je hier heb ik echt veel aan ik he er gelijk een aantal besteld top man heel erg bedankt

• KangaroeHenkie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06 04:31
Je had ook gewoon Corsair kunnen bellen! Misschien een tip voor de volgende keer, ze hebben een perfecte service. Ze hebben mij ooit gratis een splinternieuw frontpanel opgestuurd, vanuit de US.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 15:13

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha, grappig! Via Hans en Bianca heb ik diverse onderdelen voor mijn (voormalige) auto laten overkomen. Prima oplossing voor dit soort geintjes ook; bestellen in the US of A, laten bezorgen bij hun en zij zorgen dan dat het naar Nederland verscheept word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
KangaroeHenkie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:37:
Je had ook gewoon Corsair kunnen bellen! Misschien een tip voor de volgende keer, ze hebben een perfecte service. Ze hebben mij ooit gratis een splinternieuw frontpanel opgestuurd, vanuit de US.
Heb je toen Corsair in NL gebeld of in USA? Ik zoek ook nog wat spullen van ze maar loop tegen hetzelfde probleem aan.
Pagina: 1