Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Steengoede kleurcombo. KUTGW!
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Dank jezoepersooi schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:29:
wauw die sleeving heb je wel heel netjes gedaan
Hey tof dat je mee gaat lezen
Bedankt! Weet je, je tshirt ligt hier nog steeds

Ik was het helemaal vergeten. Hij komt er binnenkort aan hoor!
Hij is nog netjes schoon en ongedragen
Dank je IanIanovski schreef op zondag 07 april 2013 @ 21:18:
Sleeving ziet er weer top uit Tim!
Dank u, dank u!
Dank je. Nee MDPC-X sleeving.bbblije schreef op zondag 07 april 2013 @ 21:53:
Netjes! Paracord?
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
haha maakt niet uit, hij is toch gratis voor mijBedankt! Weet je, je tshirt ligt hier nog steeds
Ik was het helemaal vergeten. Hij komt er binnenkort aan hoor!
Hij is nog netjes schoon en ongedragen
Dank je.bbblije schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:20:
MDPC-X zonder shrink. Heel netjes!
Thanks
Er zijn ook zoveel goede mods om te volgen. Bedankt voor het volgen.gangstahh schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:28:
Dat ik deze mod gemist heb, zier er goed uit! Erg strak ook allemaal, hou ik wel van! Ben zeer benieuwd naar de vorderingen. Keep up the good work!
Jawel man. Ik ben heel even gestopt met wat modden om al mijn oude berichten door te spitten en te zorgen dat iedereen heeft waar hij recht op heeft. Ik vind dat als ik het je aan bied ik het je ook snel hoor te verzenden. Ik ga nu een midweekje op vakantie. Daarna komt hij er zsm aan!Fordox schreef op zondag 07 april 2013 @ 23:41:
[...]
haha maakt niet uit, hij is toch gratis voor mij
Dank je wel
Volgens mij wordt er sleeve van MDPC-X gebruikt: http://www.mdpc-x.com/Burakius schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:37:
Welk materiaal gebruikt om te sleeven? Ziet er zéér vet uit!
Anoniem: 336701
Dank je Tom.tomruijgrok123 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:32:
Ziet er goed uit!
Ik gebruik MDPC-X sleeving en heatshrink.Burakius schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:37:
Welk materiaal gebruikt om te sleeven? Ziet er zéér vet uit!
Dank je wel voor je compliment
Correctemundo.Ferry H. schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:07:
[...]
Volgens mij wordt er sleeve van MDPC-X gebruikt: http://www.mdpc-x.com/
Dank je en graag gedaan.Anoniem: 336701 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:34:
@Hukkel80, wordt een mooie build en zal hem zeker blijven volgen en bedankt nog voor je response in de dm, ty.
Jij veel succes de komende periode. Sterkte.
----------------------------------------
Zoals ik al eerder aan had gegeven ben ik begonnen met sleeven. Omdat ik zelf zoveel sleeve voor anderen bleef ik maar twijfelen over de kleuren combinatie. Het valt niet mee hier een beetje mee op te schieten omdat we thuis in verbouwing zijn en daarom het project ergens anders staat waar geen bergen stof ronddwarrelen. Daardoor moet ik telkens ergens anders heen om maten op te meten en te passen enzo. En met twee kleine kindjes en een vrouw die 's avonds werkt is dat zeer lastig. Vandaag kon ik wel eventjes passen en meten met mijn reeds gesleevde 24 pins and dubbele 8 pins. Meteen de nog niet gesleevde gpu kabels gepast om te zien of het allemaal ging passen ofdat ik ze moest verlengen. Nu ik er toch was met daglicht heb ik meteen wat foto's gemaakt van de huidige stand van zaken.

Nee maar kudo's weer Hukkel, schiet ook wel mooi op zo. Vind de kleurcombinatie echt mooi gekozen. Geen overkill, gewoon goed.
Hoe blijft trouwens die sleeve zo mooi zitten zonder direct shrink te gebruiken?
[ Voor 21% gewijzigd door Aardwolf op 20-04-2013 01:43 ]
Waarschijnlijk is deze vast "gebrand", door 't uiteinde van de sleeve te verhitten en deze te laten krimpen blijft die netjes in de connector zitten. Enige waar je mee moet oppassen is dat je niet teveel verwarmd zodat je 't buiten de connector ziet.marcel87 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:41:
Hoe blijft trouwens die sleeve zo mooi zitten zonder direct shrink te gebruiken?
YouTube: Lutro0 Customs - Heatshrinkless Sleeving "Plastic Type" Methodmarcel87 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:41:
Ik vind het nog steeds een prachtig moederbordje... jaloers
Dank je wel, dat is een groot compliment dat je voor deze bouw speciaal wel een reply doetjapzilla schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:28:
wow, ik reageer nooit! maar voor deze ben ik speciaal ingelocht! wat een super vette casemode! en ook een super kleuren ziet er awesome uit!
haha helaas dat ga ik niet halen. Maar rustig zo die gaat. De bouw zelf moet je ook van genieten vind ikccccc382 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:32:
zou grapig zijn als ie op de inhuldigin van de koning van oranje af was:D
Dank je wel Marcel. De sleeving zit gesmolten op het achterste van de pin. De videos van Lutro0 laten dat perfect zien (zie link van andere member).marcel87 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:41:
Nee maar kudo's weer Hukkel, schiet ook wel mooi op zo. Vind de kleurcombinatie echt mooi gekozen. Geen overkill, gewoon goed.
Hij zit vast gesmolten. De sleeving zelf smelt je om de pin heen. Kan zowel bij Paracord als MDPC-X sleeving. Alleen met een iets andere techniek.Larko schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 08:43:
[...]
Waarschijnlijk is deze vast "gebrand", door 't uiteinde van de sleeve te verhitten en deze te laten krimpen blijft die netjes in de connector zitten. Enige waar je mee moet oppassen is dat je niet teveel verwarmd zodat je 't buiten de connector ziet.
De sleeving koning

haha nee hoor. Dit was puur even om te passen en ik krijg de andere stekkers er zo niet doorheen. De kabel die nu via het fangat gaan zullen straks netjes via de bovenkant van het moederbord lopen zoals die andere 8 pin. De 24 pin zal netjes door het gat ernaast gaan. De 4 6 pin kabels zullen ook aan de zijkant precies door een gat gaan met de kammen erin. De middenplaat gaat nog een andere midplate in komen. Er zit nog wel meer aan te komenFordox schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:01:
blijft die kabel daar hangen achterin de fanhole?
Ik vind het nog steeds een prachtig moederbordje... jaloers
Heel mooi!
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

bedankt
Dank je welFerry H. schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:42:
Zeer mooie sleeve! Ook vind ik die CPU en ram watercool blokken mooi, dat geborstelde donkere metaal/aluminium.
Dank je Falqoon.Falqoon schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:11:
Ziet er erg goed uit Tim, ik ben erg benieuwd naar hoe het is als de kabels goed op zijn plek zitten, het kleurenschema is in ieder geval erg tof, daar helpt het moederbordje en de videokaart backplate je goed mee!
Heel mooi!
haha top Joey, soms zegt een picture meer dan een hele alinea in woorden
Ja heeft hij niet altijd nodig hoor. Maar dit bord is ook gemaakt met het oog op extreme voltages als je met stikstof aan het benchen bent. En dan is een zeer constante stroomlevering erg belangrijk.
haha ja dat hoor ik zo vaak. Best raar dat een sterke kaart als de gtx670 zo'n kleine PCB heeft en de slechts iets sterkere 680 weer zo'n enorm ding. Ik ben er al aan gewend. Geeft weer ruimte voor andere dingen en zicht op het moederbord.Singular1ty schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:54:
Dope, ben gek op het oranje! Jammer dat zo'n GTX670 zo klein lijkt op dat monsterlijke bord
Nogmaals excuses voor het VEEL te late versturen.Fordox schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:35:
haha nice
[afbeelding]
bedankthij is inderdaad net een maatje te groot maar dat valt wel te wassen
Even een keer op 90 graden wassen en je past hem hahaha.
Nogmaals bedankt Salland dat jullie de shirts hebben geschonken om weg te geven. Top!

www.salland.eu
Anoniem: 336701
hey. Ik zal binnenkort een nieuwe give away doen. Maar wel eerst wat updates erop zetten zodat mensen iets hebben om te zeggen.Anoniem: 336701 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:28:
Ga zo door Hukkel80, wederom zou ik graag meedingen voor het t-shirt als dit mogelijk is, toppie build en ben benieuwd naar het eind resultaat hiervan.
Thanks. Ik ben ook blij dat de combinatie in het echt net zo vet is uitgepakt als in mijn hoofd.gangstahh schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:59:
Zeer sicke update weer! Damm die kleuren combinatie is echt master! Echt heel vet!
*bookmarks topic*
Dank je welMonochrome schreef op zondag 05 mei 2013 @ 22:57:
Wow.. supernice. Echt indrukwekkend mooi!
*bookmarks topic*
-------------------
Kleine update. Ik ben bezig met drie nieuwe panelen. Hiervan heb ik er twee echt nodig om de spullen definitief in te kunnen bouwen. Hier is de eerste render van de drie.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
hoe ga je strakjes je water rondpompen?
Aan de binnenkant zit een bayreservoir van XSPC met daaraan een D5 pomp.
---------------------------------
WOOHOO net een render van de backplate ontvangen. Ik ben er erg blij mee.

[ Voor 19% gewijzigd door Hukkel80 op 23-05-2013 13:34 ]
(waar kan ik van die voedings-kabels kopen die je in een zelf gekozen kleur krijgt (+voeding) )
Die kabels sleeved hukkel zélf, mdpc-x is het merk van die sleevesinasappel-mw schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:21:
kei gaaf!!!!!
(waar kan ik van die voedings-kabels kopen die je in een zelf gekozen kleur krijgt (+voeding) )
Dank je JanAnoniem: 336701 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:13:
Gaat helemaal top worden die build van je, keep going.
Bedankt voor je reactie FerryFerry H. schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:20:
Het ziet er naturrlijk helemaal top uit!
sinasappel-mw schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:21:
kei gaaf!!!!!
Klopt helemaal!Ferry H. schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:56:
[...]
Die kabels sleeved hukkel zélf, mdpc-x is het merk van die sleeve
Dank je Peter!
Bedankt Ian, ik kan ook niet wachten tot de onderdelen binnen zijn en ik kan gaan bouwen richting eindresultaat.Ianovski schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:51:
Ziet er zeker strak uit Tim! Ben echt ontzettend benieuwd naar het eindresultaat! Toppie
Thanks. Ja het heeft veel tijd en moeite gekost maar het was het ook waard. Hiernaast een aantal erg aardige mensen ontmoet.461943 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 07:19:
Echt prachtig gedaanEn leuk dat je zoveel sponsoren hebt!
Gr,
Tom
Ai, volgens sommige is de rest van het forum maar een bijzaak en gaat het echte werk om in /5.Tomskii5 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:38:
Ik ben sterk onder de indruk. Mss heb ik het gemist maar heb je al uitgelegd wat dat folden eigenlijk is?
Gr,
Tom
Neem eens een kijkje in Dutch Power Cows
Hier vind je diverse draadjes waar users hun overtollige resources inzetten voor medische, wiskundige, meteorologische, etc zaken. In het algemeen kun je zeggen dat veel users een klein stukje van het werk doen, maar omdat er zoveel zijn is de totale hoeveelheid werk die we hier verzetten behoorlijk hoog. Wanner je kiest voor een bepaald project kun je daarin optimaliseren door bijvoorbeeld een GPU uit te kiezen die op dat project een behoorlijke output levert. Overigens zijn GPU's niet voor alle projecten bruikbaar.
Jeronimo doet nu zo'n 9 jaar F@H
Dank je To.m, ik zal er binnenkort een stuk over schrijven. Ik wilde dat eigenlijk doen als de bouw af is en ik laat zien hoe het werkt en welke scores ik hiermee haal etc. Maar wellicht is het wel een idee om dat naar voren te brengen.Tomskii5 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:38:
Ik ben sterk onder de indruk. Mss heb ik het gemist maar heb je al uitgelegd wat dat folden eigenlijk is?
Gr,
Tom
Bedankt voor de reactie Hukkel! Ik kijk er alvast naar uit, ook naar het verdere verloop van de build want hij ziet er echt wel goed uit! (Ik zou bijna willen dat ik de kast zo zou kunnen kopen met alle hardwareHukkel80 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:55:
[...]
Dank je To.m, ik zal er binnenkort een stuk over schrijven. Ik wilde dat eigenlijk doen als de bouw af is en ik laat zien hoe het werkt en welke scores ik hiermee haal etc. Maar wellicht is het wel een idee om dat naar voren te brengen.
Ja iedereen kan met welke hardware dan ook folden.Ferry H. schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:40:
Is het folden voor iedereen mogelijk? Lijkt mij ook wel leuk... Handleiding van hukkel
haha nou ik zou zeggen doe een goed bod straks. Ik denk dat ik supertevreden zal zijn met deze bouw. Maar er is altijd baas boven baas heTomskii5 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:22:
[...]
Bedankt voor de reactie Hukkel! Ik kijk er alvast naar uit, ook naar het verdere verloop van de build want hij ziet er echt wel goed uit! (Ik zou bijna willen dat ik de kast zo zou kunnen kopen met alle hardware
En anders wil ik graag een mod voor jou doen hoor. Is altijd leuk iemand anders zijn geld uitgeven ^^
Dank je welFalqoon schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 22:21:
Ziet er weer erg mooi uit allemaal Tim!
Ik hoop echt dat ik binnenkort kan gaan bouwen weer. Custom panelen regelen duurt soms echt een eeuwigheid.
dat kan ik geloven, als student nogal krap bij kas dus ik hou het op mijn standaard cm 690 II voorlopigEn anders wil ik graag een mod voor jou doen hoor. Is altijd leuk iemand anders zijn geld uitgeven ^^
Als je team 92 doet, heb je Dutch power Cows
Zij werken toch ook met eigen casemodders?
-----------------
Folding@home - de supersnelle inleiding verkorte versie
een linkje naar wikipedia; Wikipedia: Folding@home
Wat dit betekent in Jip-en-Janneke-taal is dat je een stukje software installeert op je PC (erg klein) en daarmee kun je pakketjes binnenhalen van de Stanford universiteit in America, de software verwerkt hiermee de data en stuurt dit terug. Je krijgt hiervoor punten (daar kun je niks mee, is voor eeuwige roem en voor diverse competities).
Bij Stanford doen ze ontzettend veel onderzoek naar het vouwen van eiwitten. Dit heeft te maken met het onderzoek naar diverse ziekten. Dit geeft ontzettend veel data die verwerkt moet worden tot bruikbare informatie. Hiervoor zouden ze ene supercomputer nodig hebben. Door middel van distributed computing kan iedereen ze hiermee helpen. Je stelt je systeem (tijdelijk en gedeeltelijk) beschikbaar voor het verwerken van onderzoeksgegevens. Je kunt zowel folden met je CPU als je GPU.
Hier omtrent worden over de hele wereld diverse competities gemaakt. In teams, binnen teams, teams onderling en jaarlijks de grote Chimp Challenge tussen communities.
Nee, wij hebben geen casemoddersHukkel80 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:14:
Ik zie nu pas dat je bij SiComputers werkt. Daar woon ik niet zo ver vandaan.
Zij werken toch ook met eigen casemodders?
hahaha dan hebben ze vorig jaar tegen me gelogenFerry H. schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:16:
[...]
Nee, wij hebben geen casemodders. Ja ik weet, ik woon in Poortugaal jij in Zuidland.. lekker dichtbij
Oh well, it's all in the game

Even voor de duidelijkheid op de doos gezet; deze doos is voor TIM... en dat ben ik

Alles even uitgestald.

Een illuminated midplate. Ik moet nog wel de gaten erin maken voor de heen en retour leiding. Was ergens in de communicatie mis gegaan. Maar gaan probleem. Komt goed.

Achterpaneel. Ben ik zelf erg trots op.

De 5,25 bay side cover met lightbox achter de gfx.

De mobo tray extension plate customised voor mijn Gigabyte Z77X-UP7.

Een vervangend deel van een sidegrill die ik door mijn lompe gedraai aan de schroef een scheurtje in gekregen had

De lightbox op de side cover. Zit echt super in elkaar.

Paar foto's van het achterpaneel.

Nog een foto van de lichtgevende middenplaat en de losse onderdelen die bij dit hele pakket kwamen.

Ik hoop dat ik hem nu zeer snel een stuk verder kan bouwen. Ik heb meteen een tweede XSPC Razor GTX670 waterblock besteld ergens waar hij op voorraad was. Om grafische kaarten te wisselen moet je telkens de lichtbox uit elkaar halen. Dus dat ben ik van plan om maar één keer te hoeven doen
Ik wil graag hierbij Ricardo (eigenaar van Coldzero.eu) nogmaals bedanken voor zijn waanzinnig goede onderdelen. Echt superprofessioneel gemaakt, strak, schoon, uniek. Gewoon topwerk. Het is een eer dat hij aan mijn zijde staat.

ColdZero International - Coldzero

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
[ Voor 16% gewijzigd door Meelobee op 08-06-2013 06:50 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dank je Ferry. Ik denk / hoop tussen nu en twee maanden.
Dank je wel manConsigliere schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:45:
Helemaal top Tim ! ziet er weer erg goed uit ! en Ricardo ( naamgenoot) prachtige spullen heb je geleverd !!
Tnx MeelobeeMeelobee schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 06:50:
Die leeuwenkop is echt te cool. Tof bedacht en gemaakt
Dank je wel IanIanovski schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:33:
Awesome!! Kan niet wachten om het in de kast te zien. Zo gaaf dit!!

Ik ook. Ik ga er deze week tijd voor maken.Falqoon schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:48:
Heel dope man!! benieuwd naar het resultaat als ze in de kast zitten!
Ik ben nog steeds de zolder aan het verbouwen. Als die EINDELIJK klaar is kan mijn dochtertje naar zolder en krijgt pappa haar kamer om te klussen en zijn PC verzameling neer te zetten en te kunnen bouwen. Nu staat hij niet eens bij mij thuis
Keep up the good work!
Na rose e cient spin
Ik heb laatst EINDELIJK een pakje ontvangen waar ik op zat te wachten. Kortom eindelijk mogelijk om een flink stuk af te gaan bouwen. Omdat er op de achterzijde een lightbox komt moet ik die telkens verwijderen als ik iets met de grfaische kaarten wil doen. Daar heb ik dus geen zin in dus eerst die kaarten af en dan de boel erin. Pakketje bevatte een XSPC waterblock, stapeltje cable houders en een Bitspower zwart kraantje. Koelere wat is alles van Bitspower toch duur. Echt belachelijkgewoon. Waarom maken die andere merken toch niet eens meer (goede) adapters enzo. Ik gebruik voor dit blok een EVGA kaart om te zien waar nu het probleem de vorige keer zat van het slechte passen. Als het blok ook niet goed past op een reference EVGA dan is het toch echt het blok met het probleem.
De kaart is getest door er uren mee te folden. Geen enkel probleem mee gehad.
Ik denk ook dat het nu het juiste tijdstip is om de tweede backplate van Coldzero.eu te laten zien. Zelfde thema als de rest van de bouw. Ik heb hem al een tijdje. Geen merk of sponsor erop deze keer. Maar puur kunst van Ricardo. Pas als je dit in je handen hebt begrijp je wat voor topkwaliteit werk dit is.

Nu ga ik plezier hebben met bouwen. Hopelijk snel eer foto's.
See ya!
NOGMAALS bedankt Ricardo! Echt super werk man. "The pleximaster" strikes again! :041:

ColdZero International - Coldzero
Dank je wel Jan!Anoniem: 336701 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:17:
Ga zo door en ben zeer zeker benieuwd naar het eindresultaat.
Hier even twee kleine updates die ik eigenlijk afzonderlijk had geplaatst maar nu samen erop zal zetten.
---------------------------
Ik vraag u meneer XSPC, is het nu echt zo moeilijk om een passend waterblok te maken voor een reference grafische kaart? Omdat het je core business is enzo.
Ik heb geprobeerd twee dezelfde blokken te passen op twee reference PCBs van twee verschillende merken en beiden hadden andere problemen uuurgghhhhh Ik weet zeker dat als ik een Aquacomputer of EKWB waterblock had genomen deze als gegoten op de EVGA had gepast. Kortom; slecht waterblok design. Zoals je kunt zien op de volgende foto's (in de oranje omlijnde stukjes) raakt het waterblok de power phases / VRMs niet. Ik heb er zelfs thermal pads tussen en er zit gewoon nog een milimeter of twee tussen pfffff Ik zal met de dremel aan de slag moeten en wellicht zelfs met een ghetto CNC ofwel; boor in een boorstandaard
Maar man o man wat een rot passend koelblok zeg. Zo mooi, maar zo slecht passend.

-------------------------------------------
En uiteindelijk heb ik hem na een aantal dagen aangepast. Ik had wat tijd dus aan de slag gegaan en... succes!
En deze keer eens een live-action-photo van mij hahaha
Hier zie je voor en na foto's van het waterblok en waar ik dus materiaal weg heb gehaald.
Ik heb de slotplaat eraf gehaald om weer zwart te spuiten net als de andere. Ten tijde van deze foto nemen lag die te drogen.

ONWARDS TO SOME ACTUAL BUILDING!!!!
Ziet er top uit Tim, benieuwd naar hoe het allemaal bij elkaar staat straks
keep up this good work mate
Ricardo maakt ook leuk spul en ik word daar ook wel enthousiast van... nog maar even geduld hebben.

Ga zo door!
Overigens wel slecht van XSPC. Dure blokken, strak uitziend en slecht passend... beetje jammer.
[ Voor 27% gewijzigd door Aardwolf op 24-06-2013 23:26 ]
Ik ben er net achter gekomen dat ik ben genomineerd voor mod of the month may 2013 op Bit Tech.
Ik ben zwaar vereerd. Als iemand op me zou willen stemmen zou ik daar zeer waarderen
-----------------------------------
Thanks Falcoon. Vergeet je niet te stemmen dan op Bit TechFalqoon schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:28:
Ook al op Bit-Tech voorbij zien komen, nog steeds niet gereageerd.
Ziet er top uit Tim, benieuwd naar hoe het allemaal bij elkaar staat straks
keep up this good work mate
Dank je ferry!
Dat is nog eens een complimentAnoniem: 524824 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:53:
Gewoon kunst
Hoi marcel bedankt!marcel87 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 23:24:
Tijdje niet meer gekeken, maar leuke updates!
Ricardo maakt ook leuk spul en ik word daar ook wel enthousiast van... nog maar even geduld hebben.
Ga zo door!
Overigens wel slecht van XSPC. Dure blokken, strak uitziend en slecht passend... beetje jammer.
tja ik denk dat het specifiek dit blok is. Ik heb ook vaker gehoord dat het HD7970 blok prut is, maar het gtx680 en Titan blok weer prima in orde.
[ Voor 73% gewijzigd door Hukkel80 op 25-06-2013 15:08 ]

En gefeli met je nominatie!
Heb alleen geen account daar, dus nog niet op je gestemd.

Geeft niks.marcel87 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:24:
Hm toch wel een puntje van kritiek naar XSPC dan, zou mij niet snel meer laten overwegen daar een blok van te nemen... als je haast moet gaan hopen dat het überhaupt past.Op zich zijn ze wel van boven het mooist vind ik, al vind ik dat Aquacomputer ook aardig aan de weg timmert met hun nieuwe lijn WC blokken (de nickelplated plexi blokken bedoel ik dan). Alleen moet je doorzichtig plexi ipv acetal oid maar net kunnen/willen gebruiken in een build, heb je dat weer...
En gefeli met je nominatie!![]()
Heb alleen geen account daar, dus nog niet op je gestemd.
Tja ik weet niet wat het is. Het ene blok is geweldig en het volgende blok is een ramp. Goed lezen denk ik. En als het niet past....passend maken
Dank je wel Ian, you got my back bro
Dank je wel SnarfieSnarfie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:10:
Ziet er gaaf uit
-----------------------
Eergisteren tijd gespendeerd aan de bouw weer eens. Ik ben de midplate aan het proef plaatsen geweest. Zodat ik nu weet waar de fillports moeten komen. Ook het achterpaneel vast gemonteerd en man o man wat ziet die er vet uit in het echt. Helemaal super gewoon. Ik heb inmiddels aardig in mijn hoofd in welke volgorde ik alles moet gaan monteren straks. Vandaag de uiteindelijke gaten gemaakt en gemonteerd. Dat komt in de volgende update / reply straks.
Bijzonder pakketje ontvangen van de week. Check it out!

Hoora

Sir Michael of Mayhems was zo vriendelijk om me 3 liter te doneren van zijn oranje pastel koelvloeistof en heeft er een mix bij gedaan van geel en rood. Zo kan ik tzt de perfecte oranje fabriceren.
Waanzinnig bedankt Mike! Echt helemaal top. I ben vereerd dat je samen wilde werken voor dit project.

http://www.mayhems.co.uk/front/#.UctQxpxdUoI
[ Voor 5% gewijzigd door Hukkel80 op 28-06-2013 22:30 ]
Maar laat de foto's maar voor me praten. Ik kan hier wel heel erg lang over praten, maar jullie willen toch de foto's zien

Volgende klusjes: de gesleevde kabels plaatsen en netjes ordenen. Ze uiteraard laten lopen door de prachtige "combs" in de mobo extension plate. Zelf een aantal op maat gemaakte fan kabel verlengstukken maken en sleeven. En dan aansluiten op de fancontroller. Verlorten en sleeven van de bedrading van de D5 pomp.

www.coldzero.eu
[ Voor 17% gewijzigd door Hukkel80 op 28-06-2013 22:40 ]
ik snap wel waarom je wit eb gekozen want je ebt ook wat wit accenten erin zitten.. maar ik denk dat accenten met wit leuk is en dat de midplate gewoonweg een te groot en opvallend iets is om wit te maken bij deze kast.
maar hé tis maar mijn mening
Dank je wel Fordox.Fordox schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:24:
pfff wauwik zie nu pas hoe mooi het totaalplaatje eruit begint te zien, geweldig !
Dank je. Zo is er een pc voor iedereenPAPPLE schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:46:
Wow, ik moet eerlijk zeggen, t is niet een stijl waar ik voor zou gaan. Maar als je het totaal ziet.. echt heel gaaf!! Ziet er super strak uit! Echt gaaf.
Heeft Poeh een knaagje in zijn maagje?arjan445 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 16:16:
Krijg zin in honing
haha dank je wel ferry
Maar had jij dit van tevoren al helemaal zo uitgedacht of zijn de ontwerpen na en na gekomen, ook door tips van Ricardo van Coldzero en door meningen in de verschillende fora?
misschien dat ik hiervoor een heel nieuw topic zou moeten openen hoor, maar ik las dat je bij Micro Center twee i7 3770k's goedkoper kon bestellen en opsturen. Nu zag ik dat ze daar ook goedkoper dan in nederland de haswell 4770k verkopen. Ik heb toen zo'n chat gestart met een verkoper maar kreeg te horen dat ze niet internationaal shippen. Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?
Pff..
Dank je wel Marcel.marcel87 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 14:47:
Zeer mooi! Toch weer eens wat anders dan de RoG rode builds, al vind ik die ook meestal wel mooi.
Maar had jij dit van tevoren al helemaal zo uitgedacht of zijn de ontwerpen na en na gekomen, ook door tips van Ricardo van Coldzero en door meningen in de verschillende fora?
Qua design kwam dit eigenlijk allemaal uit mijn hoofd.
Met Ricardo heb ik wel wat zaken qua uitwerking op praktisch niveau aangepast.
Hij heeft gewoon oog daarvoor. Om zaken praktisch te maken zodat ze passen en te monteren zijn.
Ach ieder zijn hobby heElectric Vibes schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:33:
Ik was even aan het rondkijken op het tweakersforum en kwam dit tegen. Ik wist niet dat er mensen zijn die alles zo custom maken in een pc. Echt uniek dit. Ik heb zelf laatst ook wat onderdelen in m'n pc gezet en snap heel goed waarom je alles wilt customizen. Het gaat wel ver af en toe vind ik, zoals dat die O-ringen die oranje moeten zijn terwijl je ze toch niet ziet. dit geef je zelf ook al aan. Ik herken dit soort neigingen wel maar dan heb ik het zelf meer bij m'n gitaar. Ik denk dat ik bij m'n volgende pc build ook watercooling ga nemen, je hebt me overgehaald.
misschien dat ik hiervoor een heel nieuw topic zou moeten openen hoor, maar ik las dat je bij Micro Center twee i7 3770k's goedkoper kon bestellen en opsturen. Nu zag ik dat ze daar ook goedkoper dan in nederland de haswell 4770k verkopen. Ik heb toen zo'n chat gestart met een verkoper maar kreeg te horen dat ze niet internationaal shippen. Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?
Er zijn ook mensen die hun hele huis of auto of whatever customisen. Of mensen die alles uitgeven aan kleding of in de kroeg. Iedere gek zijn gebrek
Ik heb mijn 3770k's door een vriend in Amerika laten ophalen in de winkel (MC) en die heeft het verzonden. Dus dat is de enige oplossing. Bedenk wel dat je bovenop de prijs bij MC nog wel state en city taxes betaalt en dan nog verzending en als de verzender niet goed op let wat hij aan geeft ook nog btw over de waarde van het product.
Dank je wel Alex, toffe reactie!AlexDeventer schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:21:
Weer even gekeken, en damm wat een pracht ding!
Pff..
Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory
Persoonlijk vind ik de keuze voor een doorzichtige ssdcase niet echt mijn ding maar de witte midplate daarentegen maakt het geheel helemaal af.
Kortweg een awesome build
Dank je wel MarinusMarinusvw schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:53:
Wat een werk allemaalMaar ik kan zien dat je het echt heel secuur doet!
Ben erg benieuwd naar het eindplaatje..
Thanks Yassin. I ben er nog niet over uit met die SSD case. Hij valt nu wel erg op. Tenzij ik er leds in stop ofzo. Ik zit zelf aan een andere oplossing te denken. Ik ga hem denk ik niet zo gebruiken maar nog een beetje aanpassen.YassinIT schreef op zondag 07 juli 2013 @ 11:38:
Heb juist heel de buildlog doorgelezen en wat kan ik zeggen, gewoonweg WOW![]()
Persoonlijk vind ik de keuze voor een doorzichtige ssdcase niet echt mijn ding maar de witte midplate daarentegen maakt het geheel helemaal af.
Kortweg een awesome build
Ik zal eens en update plaatsen.
Maar WauW wat een mooi project, zal dus helaas nog even moeten wachten voor het eindresultaat
have you tried turning it off and on again.