Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSupreme
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-08-2022
Titel zegt het bijna allemaal al.

Ik ben nogal aan het twijfelen tussen het behouden van mijn iPhone 4 en een iPad mini aanschaffen of mijn iPhone 4 verkopen en een iPhone 5 kopen.

Wat zouden jullie doen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

iphone 3gs halen en een ipad 4
[/onzin]

Het is helemaal afhankelijk wat je ermee wilt gaan doen enzo….

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:27
ik zou dr een iPad mini bijhalen. Zodra je een iPad hebt ga je toch minder op je telefoon browsen thuis dus ga je die snelheid niet missen van de 5.

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18

RnB

Wat wil je gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:34
Ik heb een Iphone 4S en Ipad 3. En ik moet toegeven dat ik thuis of onderweg zeker liever m'n Ipad heb en zeker niet zou willen inleveren qua grootte. Is het ook mogelijk om je huidige telefoon te behouden en er een Ipad4 bij te kopen? (Of heet het officieel nog Ipad3?). De Ipad mini voelt een beetje als een compromis en niet zo zeer een uitkomst qua grootte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSupreme
@Fietsbel Hoezo reageer jij uberhaupt op mijn topic? Beetje kinderachtig.

@RnB Veel browsen, e-mail checken & RTL gemist kijken

@jens17 De iPad 3/4 hebben wij thuis al en vind ik te groot daarom ga ik voor de iPad mini ;)

@laurens0619 Thanks voor je reply! Gelijk heb je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298685

Beste iSupreme,

Even oftopic;

Fietsbel heeft wel gelijk. Hij of zij kan je moeilijk de mening delen als er geen achtergrond informatie is. Beetje respect dus, en zelf wat meer inzet tonen ;-).

Ontopic;

iPhone 4 & 5 en iPad mini kunnen inwezen het zelfde alleen er is een verschil in scherm formaat (en bel functie). Is het voor dagelijks gebruik, agenda beheer, foto's maken enz, zou ik zeggen neem een 5.

Is het alleen af en toe bellen, of een berichtje sturen, en wil of ga je veel tekst verwerken, presentaties maken, mailen, en website's bezoeken, zou ik de combinatie 4 & Mini doen.

Het is wat voorgaande tweakeraars ook al gezegd hebben, alles is afhankelijk van je gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

iSupreme schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:56:
@Fietsbel Hoezo reageer jij uberhaupt op mijn topic? Beetje kinderachtig.

@RnB Veel browsen, e-mail checken & RTL gemist kijken

@jens17 De iPad 3/4 hebben wij thuis al en vind ik te groot daarom ga ik voor de iPad mini ;)

@laurens0619 Thanks voor je reply! Gelijk heb je ;)
Lekker je iPhone houden en de iPad mini halen. Pak de goedkoopste en tether dmv je iPhone je internetverbinding. En thuis (en op wifi locaties) gebruik je de wifi verbinding, werk perfect!

Heb ze zelf ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:21
Schopje naar Mobile aankoopadvies :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Anoniem: 16328

iPad Mini schijnt niet zo'n mooi scherm te hebben wat ik hoorde in de T.net review. Ik zat er eerst zelf ook naar te kijken maar ik vind het voor dat geld dan te duur om te zitten met een gemiddeld scherm terwijl de Nexus 7 wel een goed scherm heeft.

• RnB

RnB

Wat is goed?
Tuurlijk, de iPad mini heeft geen retina scherm, maar het scherm is fantastisch. Die hele bullshit over het feit dat de iPad mini geen retina scherm heeft, is uit zijn verband gerukt. Mensen zijn verwend met zo'n retina scherm (ik ook met mijn rMBP en iPhone 4S), dus vinden een niet-retina scherm vantevoren al ruk.
Ik had ook mijn twijfels, maar sinds ik dat ding in mijn handen heb gehad, weet ik dat het scherm helemaal niet slecht is.

Dus, kijk eerst zelf om een oordeel te vellen en ga niet af op al die media bullshit. ;)

• iSupreme
Bedankt iedereen! Ik ga een iPad mini erbij halen ;)
Pagina: 1