Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mede Tweakers,

Ik heb sinds een week een Samsung Galaxy S3 i9300 van T-Mobile, nu zie ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer, daarom stel ik hier maar de vraag wat nu eigenlijk de beste custom ROM/Firmware is voor mijn telefoon, er zijn er voor mij doen iets te veel om daar een goede keuze uit te maken daarom vraag ik het jullie? Wie helpt mij de juiste keuze te maken?

Alvast enorm bedankt voor de hulp die geboden wordt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar is een speciaal topic voor: [Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware. Maar ook daar zul je wel zelf aan de slag moeten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Jij bent de enige die de juiste keuze kan maken, niemand anders weet precies welke functionaliteiten je wilt hebben en welke je kan missen, of het er mooi uit moet zien of dat dat niet belangrijk is, et cetera. Benoem eerst eens je eisen en wensen, geef aan wat je zoal tegen kwam en waarom de gevonden opties niet geschikt zijn bevonden voor en door jou.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
gambieter schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:49:
Daar is een speciaal topic voor: [Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware. Maar ook daar zul je wel zelf aan de slag moeten :)
Precies. Dus graag eerst daar even gaan lezen en dan zelf het een en ander proberen. Mochten er uiteindelijk toch nog vragen zijn, dan kun je natuurlijk daar terecht. Maar eerst wat eigen inzet aub.

Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.