Non-tweakers product in V&A?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Is het toegestaan om niet tweakers gerelateerde producten te vragen via de V&A?

Zo heb ik de dringende behoefte aan +/- 10 kilo oud daklood voor mijn hobby en kan ik deze via reguliere kanalen niet voor schappelijke prijzen verkrijgen. Dit valt echter niet onder een van de tweakerscategorien. Mag ik toch een ad plaatsen?

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Even los van 't feit of 't mag of niet (daar ga ik niet over noch doe ik er uitspraken over); ik denk dat je meer kans maakt op marktplaats / ebay / craigslist / weet-ik-veel. V&A lijkt me nou niet een plek waar mensen die oud daklood over hebben gaan neuzen om te zien of ze 't aan iemand kunnen slijten ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 12-12-2012 18:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Klopt, maar tweakers is mijn honk en de V&A is voor mij de meest betrouwbare/prettige site voor 2de hands.
Het is ook meer bedoelt van dat iemand toevallig de ad leest en denkt van, deze tweaker kan ik blij maken ;)

Overigens vond ik in de Huiskamer al iemand waar ik het gratis kon ophalen, alleen dat was vervoers-technisch een beetje lastig en verzenden wordt duur :p

[ Voor 26% gewijzigd door eL_Jay op 12-12-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Heb nog wel wat liggen hier. Zelf van het dak halen, dat wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-07 11:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als het niet past in de categorieën in Vraag & Aanbod is het niet de bedoeling dat je de advertentie bij ons plaatst.

• eL_Jay
Femme schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:04:
Als het niet past in de categorieën in Vraag & Aanbod is het niet de bedoeling dat je de advertentie bij ons plaatst.
Helder
Pagina: 1