Zoals de titel het zegt.
Sinds kort is opeens mijn Razer DeathAdder er mee gestopt
, viel de hele tijd uit en kreeg waarschuwingen over stroompieken op eht usb poort, had em aangesloten om de PC van mijn vriendin en die ging niet verder dan de POST, dus hij is er aan 
De games die ik voornamelijk speel:
League of Legends
Natural Selection 2
Far Cry 3
Guild Wars 2
Naja zo kan ik wel even doorgaan.
Op het moment twijdel ik tussen deze twee:
pricewatch: Logitech Wireless Gaming Mouse G700
pricewatch: Steelseries WoW: Cataclysm MMO Gaming Mouse
De WoW muis lijkt mij erg fijn vanwege de plaatsing van de knoppen, het ziet er heel comfy uit.
Vooral voor Guild Wars 2 lijkt me dat echt ideaal (al die F1-4 skills als engineer..)
Over de G700 heb ik echter ook goede dingen gehoord, alleen vind ik draadloze muisen maar neits, hij kan bedraad maar weet iemand of er batterijen of een accu in zit?
Want die accu word lui en dan ben je de klos, oplaadbare batterijen kan ik echter vervangen.
Natuurlijk zijn suggesties welkom als men nog andere muizen weet die misschien te overwegen zijn, mijn vertrouwen in Razer is echter flink gedaalt.
Maar op het moment twijfel ik tussen die 2.
Ik zoek muizen die wel wat knoppen hebben
Sinds kort is opeens mijn Razer DeathAdder er mee gestopt

De games die ik voornamelijk speel:
League of Legends
Natural Selection 2
Far Cry 3
Guild Wars 2
Naja zo kan ik wel even doorgaan.
Op het moment twijdel ik tussen deze twee:
pricewatch: Logitech Wireless Gaming Mouse G700
pricewatch: Steelseries WoW: Cataclysm MMO Gaming Mouse
De WoW muis lijkt mij erg fijn vanwege de plaatsing van de knoppen, het ziet er heel comfy uit.
Vooral voor Guild Wars 2 lijkt me dat echt ideaal (al die F1-4 skills als engineer..)
Over de G700 heb ik echter ook goede dingen gehoord, alleen vind ik draadloze muisen maar neits, hij kan bedraad maar weet iemand of er batterijen of een accu in zit?
Want die accu word lui en dan ben je de klos, oplaadbare batterijen kan ik echter vervangen.
Natuurlijk zijn suggesties welkom als men nog andere muizen weet die misschien te overwegen zijn, mijn vertrouwen in Razer is echter flink gedaalt.
Maar op het moment twijfel ik tussen die 2.
Ik zoek muizen die wel wat knoppen hebben
3D Artist/Founder: Yellowcake Games