https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
OT: onderzoekje ingevuld..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 16:19 ]
Op Linkedin zou ik niet weten wat T.Net voor me wil doen; hooguit vacatures spammen? Op Facebook vind ik _alle_ bedrijven en spelletjes "spam" die ik zoveel mogelijk uitvink, vandaar dat T.Net van mij geen 'verbeteringen' door hoeft te voeren op dat gebied
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik mis hier de optie 'niets'. Simpele feit dat ik T.net helemaal niet volg via de social media's, niet van plan ben en ik liever gewoon alles op de site kan terugvinden*
*steeds meer sites/bedrijven lijken update/nieuwtjes/acties via twitter/facebook te verspreiden ipv hun eigen website/forum, ik zit niet te wachten op bergen 'follows' en 'likes' om enkel die ene keer iets te kunnen lezen wat niet op de website zichtbaar is.
Ik hoop toch serieus niet dat ook T.net steeds meer gaat pushen richting het 'online pseudoniem' koppelen met je 'echte naam', zoals Google nu ook al doet en initieel Blizzard ook had voorgesteld met hun Battle.net gebeuren.
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2012 16:24 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik kan namelijk niet zeggen dat ik social media en t.net 's middags vaker gebruik van de rest van de dag.. Ik doe dat eigenlijk de hele dag door
[ Voor 9% gewijzigd door HyperioN op 12-12-2012 16:29 ]
Verwijderd
Sonstiges i.p.v Anders.
Weiter i.p.v. Doorgaan.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dat zal Google wel doen dan, want ik zag gewoon NederlandsVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:30:
Hmmm.... kom het omdat ik vanuit Duitsland surf, dat ik in allerlei onderdelen Duitse tekst zie?
Sonstiges i.p.v Anders.
Weiter i.p.v. Doorgaan.
The devil is in the details.
Omdat die alleen voor interne url's werktGeckoo schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:31:
en waarom gebruiken jullie dan niet twk.rs als url verkorter
Uhm goed punt... En nee, wees gerust, alle content blijft op de site te vinden. We sprokkelen geen likes, maar willen wel onderzoeken in hoeverre en of we het communitygevoel ook op social media kunnen krijgen. De site zelf is echter ons belangrijkste platform, en zal dat ook blijven.SinergyX schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:23:
Wat zou je graag van Tweakers willen zien op social media? *
Ik mis hier de optie 'niets'. Simpele feit dat ik T.net helemaal niet volg via de social media's, niet van plan ben en ik liever gewoon alles op de site kan terugvinden*
*steeds meer sites/bedrijven lijken update/nieuwtjes/acties via twitter/facebook te verspreiden ipv hun eigen website/forum, ik zit niet te wachten op bergen 'follows' en 'likes' om enkel die ene keer iets te kunnen lezen wat niet op de website zichtbaar is.
Ik hoop toch serieus niet dat ook T.net steeds meer gaat pushen richting het 'online pseudoniem' koppelen met je 'echte naam', zoals Google nu ook al doet en initieel Blizzard ook had voorgesteld met hun Battle.net gebeuren.
[ Voor 70% gewijzigd door Wilbert de Vries op 12-12-2012 22:41 ]
Dus Tweakers is een community maar geen sociale media?Wilbert de Vries schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:38:
Uhm goed punt... En nee, wees gerust, alle content blijft op de site te vinden. We sprokkelen geen likes, maar willen wel onderzoeken in hoeverre en of we het communitygevoel ook op social media kunnen krijgen. De site zelf is echter ons belangrijkste platform, en zal dat ook blijven.
Tweakers is juist een vorm van sociale media die heeft bewezen een duurzame en stabiele community te zijn (meer dan 10 jaar). Twitter en Facebook daarentegen zijn tot nu to vooral afhankelijk geweest can groei, die nu lijkt te stagneren terwijl ze geen nog geen duurzaam verdienmodel hebben ontwikkeld.
Het hoofdkenmerk van sociale media is dat gebruikers zelf de inhoud verzorgen. Dus als er behoefte is aan een Tweakers-Facebookgroep kunnen gebruikers deze zelf aanmaken en zal deze ook aan populariteit winnen ten op zichte van de Tweakers-website, dat dit tot nu toe niet gebeurd (voor zo ver ik weet) geeft al aan dat gebruikers er geen directe behoefte aan hebben. Als redactie kun je die behoefte wel stimuleren, maar dan moet je daar in blijven investeren omdat de community zelf dat niet doet. Ondertussen ben je ook nog eens afhankelijk van de grillen van het platform en de markt (bijvoorbeeld wanneer iedereen weer overstapt op een ander netwerk) waarop je dit doet.
Mijn advies is dan ook laat je niet leiden door enquetes, kijk naar de activiteit op de netwerken zelf, de behoefte wordt dan vanzelf duidelijk.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.