In "vraag en aanbod" heb ik de volgende dvd interne brander gespot: Dell notebook DVD brander met P/N: C3284-A00 (Enhanced-IDE (ATAPI) model DVD+R DL support Hot Plug Play)
(mijne heeft het zojuist begeven, weet niet of het uitmaakt ik heb een HP laptop).
Volgens mij heb ik sowieso een IDE aansluiting gezien de specs die ik van mijn drive heb kunnen vinden, echte rik kom er niet achter of ik "Enhanced IDE zonder probleem hiervoor kan gebruiken. Wie o wie weet hier meer vanaf?
De specs van mijn ODD: UIt control panel heb ik volgens mij de volgende info kunnen vinden bij mijn op.drive:
IDE\DiskHitachi_HTS541612J9SA00_________________SBDOC7BP
IDE\Hitachi_HTS541612J9SA00_________________SBDOC7BP
IDE\DiskHitachi_HTS541612J9SA00_________________
Hitachi_HTS541612J9SA00_________________SBDOC7BP
GenDisk
Alvast dank!
Sjoerd
(mijne heeft het zojuist begeven, weet niet of het uitmaakt ik heb een HP laptop).
Volgens mij heb ik sowieso een IDE aansluiting gezien de specs die ik van mijn drive heb kunnen vinden, echte rik kom er niet achter of ik "Enhanced IDE zonder probleem hiervoor kan gebruiken. Wie o wie weet hier meer vanaf?
De specs van mijn ODD: UIt control panel heb ik volgens mij de volgende info kunnen vinden bij mijn op.drive:
IDE\DiskHitachi_HTS541612J9SA00_________________SBDOC7BP
IDE\Hitachi_HTS541612J9SA00_________________SBDOC7BP
IDE\DiskHitachi_HTS541612J9SA00_________________
Hitachi_HTS541612J9SA00_________________SBDOC7BP
GenDisk
Alvast dank!
Sjoerd