Fout, je moet nooit een kant en klare setup kopen van een bepaald merk als je ermee gaat gamen op triple setup.
Ten eerste, weet je niet wat erin zit om uit te breiden in de toekomst, je weet niet hoe goed en welk merk hardware erin zit en vaak betaal je een hogere bedrag dan de daadwerkelijke waarde van de hardware, vanwege het "merk".
Nee als Tweaker, raad ik je aan om een pc zelf samen te stellen. Jouw keuzes in hardware + geeft je ruimte om je pc hoger in te stellen dan dat je hem kant en klaar koopt.
Ik zou zeggen:
- i5- 3e gen.
- Mobo met SLI/CF mogelijkheid (Dus 2 x PCI-e)
- 8GB DDR3 (meer dan voldoende voor games)
- Nvidia 4GB kaartje (680 bv) of AMD 3GB kaartje x 2 Keuze van merk is aan jou, bekijk benchmarks
- SSD, bv Samsung 830 256GB
- Opslag HDD 1TB bijvoorbeeld
- Goede A merk voeding (XFX, Corsair enz.) 750W (Beste is Single rail, uit eigen ervaring)
- Mooiste hiervan, is dat je je eigen toren kan kiezen waar alles in past
Ik zou zeggen, zoek naar je onderdelen om te bouwen (Vaak zijn er wel pc bedrijfjes in de buurt of kennissen/vrienden die hem desnoods voor jou in elkaar wil bouwen)
En ten tweede, de Samsung triple setup is wel goed, alleen je zult meer uit 3 x Dell 24" of zelfs 27" halen vanwege de IPS schermen en de kijkhoek ervan, dan die samsung.
[
Voor 5% gewijzigd door
Xtr3me4me op 12-12-2012 15:49
]