Problemen met Pioneer VSX-922

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492234

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds deze week de trotse bezitter van een receiver en wel de Pioneer VSX-922. Wat een mooie receiver is dit. Ik heb echter een aantal problemen.

1) ik heb de receiver bedraad aangesloten op mijn netwerk. Ik kan echter geen mappen openen vanaf mijn computer op de receiver. Ook heb ik de iControlAV2012 gedownloaded ook hier zijn mijn muziekmappen niet op te raadplegen. Wat kan/moet ik doen om media mappen te kunnen lezen op mijn receiver?

2) Eveneens ben ik in het bezit van een Mediaplayer (LG DP1W). De mediaplayer kun je op netwerk zetten waardoor je, volgens mij, je aangesloten harde schijf moet kunnen raadplegen. Hier heb ik erg veel muziek op staan die ik graag wil afspelen op mijn receiver. Echter is dit niet mogelijk. Eveneens als ik de Mediaplayer aan heb staan (draadloos) dan heb ik geen internet meer op de receiver en krijg ik error op de iControlAV2012 en ziet hij het systeem niet meer. Heb ik hier een IP conflict.

Wie heeft hier ervaring mee?

Anoniem: 91626

Hoe ziet je netwerk eruit? Heb je mogelijk IP reservations gedaan in de router, reset dat ding is naar fact. defaults als je niks speciaals ermee gedaan hebt? Zijn alle stappen uit de handleiding goed gegaan om de versterker te koppelen aan het systeem? Heb je de troubleshoorter van Pioneer al gebruikt? Helpdesk of forum en website willen soms problemen aanduiden en mogelijk oplossen met nieuwe firmware ofzo. Of mogelijk is je huidige handleiding al outdated en moet je de nieuwe versie opvragen of opzoeken op www.pioneer.ehm

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 91626 op 13-12-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492234

Topicstarter
Ik heb de router van de week terug gezet naar fact. defaults. Het is een Sitecom 300N x2 router, waarop ik het apparaat bekabeld heb aangesloten. Ik kan de router wel zien in de receiver maar verder dan dat kom ik niet. Ook is de receiver te vinden op de computer zowel in mijn netwerk als via avnavigator. Heb naar mijn idee alles gedeelt met Mediaplayer? Begrijp dus niet dat het nu nog niet werkt.

Ook heb ik geprobeerd om met mijn BD speler de HMP te openen en zo mijn muziek te kunnen streamen ook hier was dit niet mogelijk. Kan het zo zijn dat ik het geheel onder een bepaald domein moet plaatsen zoals workgroup? Zo ja, hoe doe ik dit dan? Met DLNA zal dat toch niet hoeven?