Volumeregeling videospeler

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Lieve devvers,

Ik word persoonlijk niet zo gelukkig van de volumeregeling in de SteamOnePlayer, die o.a. gebruikt wordt op de volgende pagina: nieuws: Rovio kondigt Angry Birds-film officieel aan

Het symbooltje van een luidspreker met een gedetailleerd aantal streepjes wekt het idee dat je het volume direct kunt instellen door een klik op de streepjes. De klik opent een verticale volumebar, niet echt een punt.
Wat me daarna irriteert is dat je niet op het gewenste volume kunt klikken op het balkjes, maar dat je móet slepen, om het volume aan te passen.

Is er misschien toevallig een update of plugin die dit net even iets prettiger laat functioneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Amen. Ik heb ook al een paar keer geklikt op het icoon wat er vervolgens voor zorgde dat het geluid gemute werd. Ook niet erg handig als je in de veronderstelling bent het volume te wijzigen, ipv uit te schakelen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 15:23
Dat van het icoon heb ik al eens eerder gehoord en daar moeten we een ander icoon voor maken. Mbt de control zelf zal ik een ticket aanmaken. Dat is een praktische manier om het volume te wijzigen :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Hartelijk dank voor de snelle respons :)
Ik merk het wel, zodra het ticket aan de beurt is geweest.