Het gaat om de volgende situatie. Ik deel op mijn werkplek één pc met een collega, ieder zijn eigen account. Omdat we niet willen dat anderen op de pc kunnen neuzen locken we de pc als we de ruimte verlaten met de windowkey en de L toets. Je moet dan weer je wachtwoord invoeren om te onlocken.
Echter als ik ben ingelogd maar mijn collega weer op zijn account wil, dan moet hij heel de pc met de knop weer uit klikken en windows opnieuw opstarten om weer te kunnen inloggen op zijn eigen account. Dit omdat de pc gelocked is met mijn wachtwoord. Je kunt dan ook niet [ctrl alt delete] doen namelijk.
Dit is vervelend zeker als je meerdere keren per dag moet wisselen van account.
Is hiervoor een makkelijker manier? We willen wel ieder onze eigen account behouden en ook ons eigen wachtwoord.
Echter als ik ben ingelogd maar mijn collega weer op zijn account wil, dan moet hij heel de pc met de knop weer uit klikken en windows opnieuw opstarten om weer te kunnen inloggen op zijn eigen account. Dit omdat de pc gelocked is met mijn wachtwoord. Je kunt dan ook niet [ctrl alt delete] doen namelijk.
Dit is vervelend zeker als je meerdere keren per dag moet wisselen van account.
Is hiervoor een makkelijker manier? We willen wel ieder onze eigen account behouden en ook ons eigen wachtwoord.