[Bug] [FP] Inhoud passwordveld zichtbaar bij comment-login

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-07 10:45

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Als je een comment op de FP wil plaatsen zonder dat je ingelogt bent, krijg je een mooi login-popupje. Het valt me op dat het wachtwoordveld hier gewoon zichtbare text heeft:

bugje

Lijkt me niet de bedoeling?

Browser: IE 8.0.7601.17514 (op het werk... bende)

Chrome is ook geen driver trouwens, maar dat is niet voor in dit forum :P

[ Voor 9% gewijzigd door Chakotay op 12-12-2012 10:00 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Staat je browser in compatibility-mode? Want het gebeurt vziw alleen in die situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:30

crisp

Devver

Pixelated

ACM schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:43:
Staat je browser in compatibility-mode? Want het gebeurt vziw alleen in die situatie.
Volgens mij ondersteund IE8 sowieso niet het switchen van input-types. Daar is echter wel een workaround voor te verzinnen (met JS een nieuw inputveld aanmaken met het juiste type en de text-input fysiek vervangen).

Ticket voor aangemaakt hoewel deze issue low-prio is (IE8 is oud en wordt dus steeds minder gebruikt).

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 12-12-2012 12:06 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-07 10:45

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
ACM schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:43:
Compatibility-mode stond uit.

Dank voor het actie ondernemen, en geheel logisch dat het low-prio is. Bedrijven moeten eens stoppen met oude bende blijven gebruiken :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:11
crisp schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:20:
[...]

Volgens mij ondersteund IE8 sowieso niet het switchen van input-types. Daar is echter wel een workaround voor te verzinnen (met JS een nieuw inputveld aanmaken met het juiste type en de text-input fysiek vervangen).

Ticket voor aangemaakt hoewel deze issue low-prio is (IE8 is oud en wordt dus steeds minder gebruikt).
Klopt, maar hier is wel degelijk een simpele oplossing voor. Dit gebruik ik ook bij een placeholder-fix voor IE.

Al dan niet in combinatie met jQuery loop ik door alle input-velden (met .each) en kan ik met this.type dan gewoon het type veranderen. Dit werkt gewoon, maar de ranzigheid hiervan mag jij bepalen. ;) Heb eventueel wel een voorbeeldje als je wilt.

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:30

crisp

Devver

Pixelated

Ik weet er ook wel een oplossing voor, maar elke oplossing kost tijd om te implementeren en te testen en die tijd kunnen we ook aan nuttigere dingen besteden dan aan support voor oude browsers ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:23
Dit is gefixed bij de eerstvolgende release :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.