Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Allround notebook gezocht +- 650eu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe laptop. Ik heb uiteraard al wat onderzoek gedaan en mijn voorlopige conclusie is de Asus R700VM - TY160V.
Deze heeft:
17,3 inch, 6gb geheugen, 750gb hdd, i5 3210m, GT630M en een van de beste notebook performance index cijfers in deze prijsklasse. Voor 642 euro.

Eventuele alternatieven:
HP Pavillion G6-2007SD:
15,6 inch, 6gb geheugen, 500gb hdd, i7 3612QM, Radeon 7660M, voor ongeveer 640 euro.

En door het lezen op dit forum kwam ik erachter dat momenteel een DELL Inspiron 15R SE misschien nog wel iets is?

Mijn eisenpakket:
-> Budget +-650 euro.
-> 15 of 17 inch, het is een laptop voor thuisgebruik en hoeft niet mee te worden genomen onderweg, hoogstens verplaatst van bureau naar bed ;). Voornamelijk voor studie, internet (Chrome) en entertainment (video's / skype) en af en toe eens een game.
-> Van belang is dat de laptop een goede hittegeleiding heeft en niet al te snel warm wordt / zwaar gaat blazen.
-> Merkvoorkeur heb ik niet echt alhoewel ASUS laptops mij het beste gevoel geven / vind ik het best eruit zien. Acer daarentegen heb ik weinig mee / vorige laptop van acer niet al te goed bevallen.
-> Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Verder weinig voorkeuren. HDD size niet zo heel belangrijk, geheugen wel minimaal 4, maar ik zoek eigenlijk telkens naar 6gb of hoger. Processor liefst Intel i5 of i7.

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Dell Inspiron 15R SE, niets meer, niets minder.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

Verwijderd

Topicstarter
Hm ok. Zijn die Inspiron's van Dell een beetje goed qua koeling?

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Ja hoor, best redelijk. De 15r se is met afstand de beste keuze voor je budget en eisen.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:09

Quad

Doof

Jup, vandaag nog geldig met huidige kortingsbonnen voor totaal €640,-
Zie de Dell Waardebonnen Topic.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Quad schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:37:
Jup, vandaag nog geldig met huidige kortingsbonnen voor totaal €640,-
Zie de Dell Waardebonnen Topic.
Ok vertel hoe doe ik dit??

Ik heb het topic goed gelezen, maar ik ben toch in verwarring. Excel sheet wordt me ook niet altijd even duidelijk.
Doe ik het nu goed, dat het eindbedrag wat ik nu bij Dell moet betalen 679,60 is?? EPP + Kortingscode.

En via cashback site zou ik dan dus nog iets van 40 euro terugkrijgen? Spaarwinkelen.nl lijkt de hoogste korting (8%) te geven. Ik heb echter geen ervaring met dit soort sites. maar als ik het goed begrijp is het gewoon registreren, inloggen, via de cashback site naar Dell site, bestellen voor die 679,80 EPP + kortingscode en dan afwachten op laptop en de 40 euro cashback?

Ik praat nu dus over Inspiron 15R SE de goedkoopste, van 749 euro.

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:13:
[...]

Ok vertel hoe doe ik dit??

Ik heb het topic goed gelezen, maar ik ben toch in verwarring. Excel sheet wordt me ook niet altijd even duidelijk.
Doe ik het nu goed, dat het eindbedrag wat ik nu bij Dell moet betalen 679,60 is?? EPP + Kortingscode.

En via cashback site zou ik dan dus nog iets van 40 euro terugkrijgen? Spaarwinkelen.nl lijkt de hoogste korting (8%) te geven. Ik heb echter geen ervaring met dit soort sites. maar als ik het goed begrijp is het gewoon registreren, inloggen, via de cashback site naar Dell site, bestellen voor die 679,80 EPP + kortingscode en dan afwachten op laptop en de 40 euro cashback?

Ik praat nu dus over Inspiron 15R SE de goedkoopste, van 749 euro.
Correct d:)b

Shopkorting vind ik sowieso betrouwbaar, spaarwinkelen ben ik niet echt bekent mee.

nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Quad schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:15:
[...]

Correct d:)b

Shopkorting vind ik sowieso betrouwbaar, spaarwinkelen ben ik niet echt bekent mee.
Thanks. Gebruik ik gewoon shopkorting.
Heb nu via dell.nl eerst laptop in mandje gedaan, EPP in-url toegepast, waardebon toegepast, mandje vervolgens opgeslagen.

Nu via Shopkorting.nl account, via hun site naar dell.nl --> naar mijn mandje --> Kopen?

Klopt het dat iDeal nu niet beschikbaar is en ik overboeking moet doen als ik geen Creditcard heb?? Gaat dan ook alles goed straks met de cashback?

En klopt mijn volgorde zo? eerst kortingscode via dell site zelf toepassen, want via shopkorting staat er dat je geen kortingscodes meer mag toepassen.

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:20:
[...]

Thanks. Gebruik ik gewoon shopkorting.
Heb nu via dell.nl eerst laptop in mandje gedaan, EPP in-url toegepast, waardebon toegepast, mandje vervolgens opgeslagen.

Nu via Shopkorting.nl account, via hun site naar dell.nl --> naar mijn mandje --> Kopen?

Klopt het dat iDeal nu niet beschikbaar is en ik overboeking moet doen als ik geen Creditcard heb?? Gaat dan ook alles goed straks met de cashback?

En klopt mijn volgorde zo? eerst kortingscode via dell site zelf toepassen, want via shopkorting staat er dat je geen kortingscodes meer mag toepassen.
Je moet inderdaad vooraf betalen, dus bij betalingskenmerk je ordernummer oid toevoegen, staat allemaal in de mail.
Maak iig een screenshot van de orderoverzicht, het zou kunnen zijn dat shopkorting het niet registreert, simpel contact met hun opnemen eventueel screenshotje sturen en het is geregeld.

Houdt er rekening mee dat er wel een maand over kan gaan voor je bij shopkorting het kan laten uitbetalen.

Maar ondertussen heb je wel een hele mooie laptop met FullHD mat scherm, 2GB HD7730 en een i5 3210M :)

nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Quad schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:30:
[...]

Je moet inderdaad vooraf betalen, dus bij betalingskenmerk je ordernummer oid toevoegen, staat allemaal in de mail.
Maak iig een screenshot van de orderoverzicht, het zou kunnen zijn dat shopkorting het niet registreert, simpel contact met hun opnemen eventueel screenshotje sturen en het is geregeld.

Houdt er rekening mee dat er wel een maand over kan gaan voor je bij shopkorting het kan laten uitbetalen.

Maar ondertussen heb je wel een hele mooie laptop met FullHD mat scherm, 2GB HD7730 en een i5 3210M :)
Bedankt. Ik heb het product besteld. Shopkorting geen idee of dat is goed gegaan maar anders mail ik na 48 uur wel even zoals je zei.

Alleen wat me wel zorgen baart is als ik bij de Status op Dell kijk, zie ik verwachte leverdatum 8-1-2013 pas! Terwijl bij configgen ik levering voor kerst heb aangevinkt (op of voor 21 december). Normale levertijd ook 6-8 dagen dacht ik. Dus ik vind het raar dat daar 8-1-2013 staat. Komt dit misschien omdat de betaling nog niet binnen is en ze dus nog niet starten met productie?

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:30:
[...]

Bedankt. Ik heb het product besteld. Shopkorting geen idee of dat is goed gegaan maar anders mail ik na 48 uur wel even zoals je zei.

Alleen wat me wel zorgen baart is als ik bij de Status op Dell kijk, zie ik verwachte leverdatum 8-1-2013 pas! Terwijl bij configgen ik levering voor kerst heb aangevinkt (op of voor 21 december). Normale levertijd ook 6-8 dagen dacht ik. Dus ik vind het raar dat daar 8-1-2013 staat. Komt dit misschien omdat de betaling nog niet binnen is en ze dus nog niet starten met productie?
als betaling binnen is gebeurt het doorgaans binnen 10 werkdagen dat het al geleverd wordt.

nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Quad schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:43:
[...]

als betaling binnen is gebeurt het doorgaans binnen 10 werkdagen dat het al geleverd wordt.
Je had gelijk. 8 Januari werd 24 december. Helaas helaas, te goed om waar te zijn. Aflevering zou 24e zijn volgens ups. Werd t niet..dus al na de kerst. Vandaag was het plan.
Maar nu staat ineens:
Ontv vroeg vasthouden voor toek aflevdatum aan UPS probeert afl op verzoekdatum.

Wat betekent dat nu weer ? Status op Exception staat er..

Ik ga zo maar eens naar UPS bellen denk ik of weet 1 van jullie wat dit betekent? De zending bestaat wel uit 2 pakketen (denk gratis harde schijf apart pakket?). 1 staat nog op in verwerking al hele tijd sinds 21 dec. Andere zou dus vandaag komen, maar staat nu op Exception, met bovenstaande tekst als laatste statusupdate. Ze zullen toch niet wachten met leveren tot het 2e pakketje er ook is? want dat schiet niet op.

---
Edit: UPS gebeld en Dell. Schijnt dus dat UPS met Dell heeft afgesproken dat er niet geleverd wordt als beide items (pakketen) nog niet bij elkaar zijn. En gezien het 2e pakket, de gratis externe harde schijf, nog onderweg uit Azie was, moet ik daar eerst op wachten. Wat een onzin, laptop wacht ik op, die schijf komt wel, maar nee, we moeten er eerst op wachten. De schijf was uit Azie verstuurd gisteren en schijnt nog wel paar dagen overheen te gaan voor het hier is. Ik zal niet snel weer bij Dell bestellen. Wat een slecht systeem zeg, geef me dan alvast de laptop, maar nee helaas. Wordt nog langer wachten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 15:27 ]

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
dit is wel de eerste keer dat ik zoiets lees..
heel vreemde actie

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Pagina: 1