Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Silverlight 5.1.10411.0 installeren mislukt

Pagina: 1
Acties:

• FBratwurst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-03-2022
Hallo,

Al een week loop ik te stoeien met het installeren van Silverlight 5.1.10411.0. Wat ik ook probeer, het lukt niet. Ik heb Firefox, Chrome en IE9 geïnstalleerd, maar in alle browsers blijft RTLXL aangeven dat ik Silverlight moet installeren voor het bekijken van video's.Een poosje terug deed hij het alleen in Chrome en Firefox. Opeens deed hij het niet meer in Chrome en toen heb ik Silverlight eraf gegooid en wilde het weer opnieuw installeren. Zonder succes dus.

Bij het installeren van Silverlight 64 bit blijft hij eventjes hangen bij 99%, maar hij maakt het dan wel af en zegt ook gewoon dat Silverlight met succes geïnstalleerd is. Als ik de 32 bit versie installeer blijft hij hangen bij 89%, maakt het proces niet af en meld ook dat het installeren niet is gelukt.

Als ik Silverlight 32 bit wil uninstallen lukt dat alleen met de fix van Microsoft: MicrosoftFixit50747.exe. Als ik het probeer via Configuratiescherm geeft hij een foutmelding. Het uninstallen van de 64 bit versie lukt wel gewoon via Configuratiescherm.

Ik gebruik Windows 7 64 bit.

Hopelijk heeft iemand de oplossing.

Mvg,
Fritz

[ Voor 5% gewijzigd door FBratwurst op 12-12-2012 11:03 ]

• Fir3Fli3
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-04-2023
Je zou kunnen proberen om alles wat in C:\Users\*naam gebruiker*\AppData\LocalLow\Microsoft\Silverlight zit te verwijderen, als dat nog niet is gebeurd bij de deinstallatie. :)

EDIT: Ook zou je, als dat nog niet is gebeurd, alles in C:\Program Files (x86)\Microsoft Silverlight\ kunnen verwijderen.

[ Voor 26% gewijzigd door Fir3Fli3 op 11-12-2012 22:31 ]

• FBratwurst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-03-2022
Fir3fli3, bedankt voor je tip! De eerste optie had ik nog niet geprobeerd, de tweede wel.

Na het verwijderen van de map C:\Users\*naam gebruiker*\AppData\LocalLow\Microsoft\Silverlight heb ik eerst nog eens de 32 bit versie geïnstalleerd. Die mislukte opnieuw. Eraf gehaald mbv de fix. 64 bit geprobeerd en die blijkt te werken, alleen in Firefox. Chrome en IE9 blijven zeggen dat ik Silverlight moet installeren. In Firefox vind ik het afspelen wel heel traag.

Hoe krijg ik Silverlight aan de praat in Chrome en IE9?