Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valentijn74
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-07 03:01
Beste Medetweakers,
Ik heb een luxe probleem,ik kan niet kiezen tussen 3 telefoons
1.Nexus 4 (importeren is geen probleem)
2.Htc One X+
3.Samsung Galaxy s3
En wat ik graag ook nog wil is dat ik gebruik kan maken van OTG met bv een harde schijf voor al mijn films op vakanties of een ps3 controller in mijn telefoon voor gamen
Ik zit hier al lang mee en ik wil graag een nieuwe telefoon maar het probleem is dat ik steeds denk dat hij over een jaar alweer te "langzaam" is of dat het weer een twijfelfactor heeft kunnen jullie me helpen met dit,jullie kunnen hier jullie ervaringen of suggesties voor andere telefoons kwijt.
Ik hoop dat ik jullie hiermee niet lastig val

Met Vriendelijke Groet

[ Voor 13% gewijzigd door valentijn74 op 11-12-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:19

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats je topic even naar MAA, daar hoort het thuis :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wauw, moeilijk. Allemaal toppers! Ik heb al één vraag: waarom heb je juist voor deze telefoons gekozen? Wat trekt je aan? Wat zijn je eisen?

Verder nog iets om rekening mee te houden: software. De Nexus 4 is van Google zelf en is in principe plain Android, de HTC One X+ krijgt weer een laagje van HTC mee en de Samsung Galaxy S III krijgt weer een laagje van de S III mee.

Een voordeel van de S III vind ik wel dat de ondersteuning goed zal zijn en er veel hulp op het internet te vinden is, omdat het toestel zo populair is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-07 16:43

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Nexus 4 lijkt me eerlijk gezegd een no-brainer:
-Altijd het eerste de nieuwste versie van android.
-Makkelijkste te custom rommen.
-Geen bloatware troep erop.
-Belachelijk lage prijs.
-Krachtigste van de drie, voor zover ik uit de reviews kon halen.

Wat wil je nog meer? Tenzij je 4 inch te klein vindt is die gewoon de beste keuze, zowel op papier als in het echt.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valentijn74
@uniciteit Nou die sense laagje of geen laagje of touchwizz is voor mij geen heel erg groot probleem mijn eisen zijn vooral dat ie niet al verouderd is na een jaar,hij moet ook een echt mooi scherm hebben en ook gewoon snel zijn en geheugen ja ik weet dus niet of usb OTG met een harde schijf op de nexus 4 werkt

@roofturkey ja nexus 4 kwam bij de benchmarks niet als beste uit de test of heb ik dat verkeerd gelezen
en wat betreft het scherm 4 is is zeker niet te klein maar ik zit vooral in over het geheugen

@janvanduschoten ja sorry ik ben relatief nieuw op het forum dus ik heb niet heel erg veel ervaring hier meer

[ Voor 9% gewijzigd door Ginz op 18-12-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-07 21:40

Sorbo

Uw hulp in huis!

De Nexus 4 is, als importeren geen probleem is, veruit de beste keuze. Nexus telefoons hebben veruit de beste ondersteuning qua nieuwe versies op de markt, omdat er geen gerommel tussen zit van fabrikant en provider, maar Google zelf de verantwoordelijkheid neemt voor de firmware (in samenwerking met de fabrikant ofc, maar niet op het tempo van de fabrikant ;))

Mijn Galaxy Nexus, die nu een jaar op de markt is, zit op de nieuwste versie van android, voelt nog steeds snappy en heeft een heerlijk scherm. Daar doet de Nexus 4 natuurlijk nog een stapje bij bovenop, maar daar heb ik het geld dan weer niet voor :+

Kijk bijvoorbeeld naar de ondersteuning voor de Nexus S, een telefoon die nu ruim 2 jaar oud is, en nog op Jelly Bean draait. Qua ondersteuning zit je dus goed, en da's voor mij een reden om bij de Nexussen (Nexii?) te blijven ;)

Neemt niet wel dat de andere twee mooie toestellen zijn natuurlijk, maar mijn voorkeur is duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valentijn74
@sorbo Maar qua reviews kwam hij niet als beste uit de test kan dit aan software liggen?

trouwens nog even 1 vraagje kan ik een nexus 4 ook uit de amerikaanse playstore kopen of is dat een probleem met de netwerken??

[ Voor 42% gewijzigd door Ginz op 18-12-2012 20:09 ]

• erikieperikie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 23:27
valentijn74 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:03:
@roofturkey ja nexus 4 kwam bij de benchmarks niet als beste uit de test of heb ik dat verkeerd gelezen
en wat betreft het scherm 4 is is zeker niet te klein maar ik zit vooral in over het geheugen
De benchmark apps zijn ook nog niet allemaal (volgens mij bijna geen een) geoptimaliseerd voor Android 4.2. Verder zegt een benchmark niet zo veel over de gebruikerservaring en in alle reviews die ik lees wordt beweerd dat die op en top perfect is bij de Nexus 4. De prestaties zullen namelijk echt het allerbeste zijn op deze telefoon, op een enkele test na, zodra alle apps en telefoons uit de topklasse op 4.2 draaien.

Over het geheugen. Sja, da's aan jezelf. Ikzelf zou aan de 16GB ruim genoeg hebben. (8GB is echt te weinig als je bedenkt dat je die niet 100% kunt gebruiken, maar voor een deel gebruikt wordt door de software van je foon zelf). Als je er duizenden nummers muziek, series en films op wilt zetten, dan is ook 16GB te weinig. Als je echter streamt via Spotify, Grooveshark, MyRadio of YouTube en verder alleen apps en wat foto's en video's die je zelf schiet hebt, dan is de 16GB echt meer dan genoeg! Dus: wat wil je allemaal in het geheugen plaatsen?
valentijn74 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:23:
trouwens nog even 1 vraagje kan ik een nexus 4 ook uit de amerikaanse playstore kopen of is dat een probleem met de netwerken??
Nee, da's geen probleem. Overal dezelfde telefoon. Als je 'm maar niet met een abonnement koopt in de VS, maar dat kan denk ik alleen in een T-Mobile winkel in de VS. Om 'm in de Play Store te kopen, moet je wel verzenden naar een adres in de VS en betalen met een Amerikaanse creditcard... Ik weet niet of je dat wist?

[ Voor 17% gewijzigd door erikieperikie op 13-12-2012 16:48 ]

• valentijn74
erikieperikie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:44:
[...]
Nee, da's geen probleem. Overal dezelfde telefoon. Als je 'm maar niet met een abonnement koopt in de VS, maar dat kan denk ik alleen in een T-Mobile winkel in de VS. Om 'm in de Play Store te kopen, moet je wel verzenden naar een adres in de VS en betalen met een Amerikaanse creditcard... Ik weet niet of je dat wist?
ja dat wist ik al en ik gebruik tunnelbear om op de site komen maar toch heel erg bedankt voor de informatie

@erikieperikie maar is er dan ook iets met updates stel bv met een duitse versie dat de telefoon er iets duits opzet ofso??

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 18-12-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-07 10:46

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Valentijn74,

Je mag volgende keer als je nog iets toe te voegen hebt de "Wijzig" knop gebruiken, zeker als jijzelf de laatste bent die heeft gepost.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1