Hallo,
Eerst de "vragen" die volgens de topic eisen gesteld zijn:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor 3D programma's voor onder andere; Renderen, designen, modellen, allemaal dat soort dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget van het systeem is maximaal €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee heb helemaal niets om mee te nemen naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een krachtig systeem, het liefst met crossfire/sli vanwege het 3D spul. 2 Videokaarten en minimaal 32gb geheugen. OS + Muis + Toetsenbord is niet nodig !
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet echt, processor wel het liefst een Intel. Voor de rest maakt het echt niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst een midi-tower. Geen big tower ivm de ruimte.
Dan mijn verhaal:
Een vriend van mij is op zoek naar een goede 3D Designer PC.
Renderen, designen, modellen, allemaal dat soort dingen.
Ik heb er echt vrij weinig verstand van wat een krachtige pc hiervoor is, dus heb aan de hand van wat advies van diverse vrienden een pc samen gesteld.
Maar goed, ik wil dus zeker weten dat het een goede pc is voordat ik het ja woord geef dat hij deze kan gaan bestellen.
Budget is tegen de 1500 euro (Maximaal).
Kunnen jullie mij advies geven wat er eventueel veranderd zou kunnen worden qua onderdelen, en eventueel graag met een argument zodat ik hem er ook van kan overtuigen om juist die onderdeel te nemen ipv wat we nu samen gesteld hebben.
Onderdelen:
Alvast bedankt voor de advies !
Eerst de "vragen" die volgens de topic eisen gesteld zijn:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor 3D programma's voor onder andere; Renderen, designen, modellen, allemaal dat soort dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget van het systeem is maximaal €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee heb helemaal niets om mee te nemen naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een krachtig systeem, het liefst met crossfire/sli vanwege het 3D spul. 2 Videokaarten en minimaal 32gb geheugen. OS + Muis + Toetsenbord is niet nodig !
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet echt, processor wel het liefst een Intel. Voor de rest maakt het echt niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst een midi-tower. Geen big tower ivm de ruimte.
Dan mijn verhaal:
Een vriend van mij is op zoek naar een goede 3D Designer PC.
Renderen, designen, modellen, allemaal dat soort dingen.
Ik heb er echt vrij weinig verstand van wat een krachtige pc hiervoor is, dus heb aan de hand van wat advies van diverse vrienden een pc samen gesteld.
Maar goed, ik wil dus zeker weten dat het een goede pc is voordat ik het ja woord geef dat hij deze kan gaan bestellen.
Budget is tegen de 1500 euro (Maximaal).
Kunnen jullie mij advies geven wat er eventueel veranderd zou kunnen worden qua onderdelen, en eventueel graag met een argument zodat ik hem er ook van kan overtuigen om juist die onderdeel te nemen ipv wat we nu samen gesteld hebben.
Onderdelen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 3770K Boxed | € 297,95 | € 297,95 |
1 | Asus P8Z77-M PRO | € 111,02 | € 111,02 |
1 | Sapphire HD 7870 GHz Edition OC 2GB GDDR5 | € 214,90 | € 214,90 |
1 | Western Digital Green WD20EARX, 2TB | € 87,45 | € 87,45 |
1 | Aerocool XPredator White Edition | € 119,- | € 119,- |
1 | Corsair XMS3 CMX32GX3M4A1333C9 | € 128,01 | € 128,01 |
1 | Samsung SH-222BB Zwart | € 18,99 | € 18,99 |
1 | Seasonic M12II 620W | € 72,90 | € 72,90 |
2 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 92,63 | € 185,26 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.235,48 |