Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Notebook/aptop Best Buy Guide

Pagina: 1
Acties:

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Het is me al een aantal keer opgevallen dat de BBGs voor laptops al tijden "Notebook Best Buy Guide" heten. Dit terwijl de tag en PW/review/product-categorie toch echt "laptops" is. Misschien een idee om het woord notebook dan ook maar te vervangen zodat dezelfde term overal gebruikt wordt?

gah, pak ik enter mee als ik op backspace druk om de titel van "Notebook/laptop..." in "Notebook/Laptop..." te veranderen. Curses!

[ Voor 20% gewijzigd door Bundin op 11-12-2012 18:36 ]

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
De Notebook Best Buy Guide heet al sinds jaar en dag zo. Dat gaan we dus ook niet veranderen :)

Verwijderd

Voor consistentie zou je ook de term laptop kunnen laten vervallen, en het alleen nog over notebooks hebben.

Alle fabrikanten hebben het tegenwoordig over notebooks... de term laptop kom ik bij de producenten niet meer tegen.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
willemdemoor schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:00:
De Notebook Best Buy Guide heet al sinds jaar en dag zo. Dat gaan we dus ook niet veranderen :)
En Tweakers heette al sinds jaar en dag Tweakers.net.

Consistentie in je naamgeving lijkt me belangrijker dan iets doen omdat het altijd zo gedaan werd. Daarnaast, het écht belangrijke deel van de naam dat mensen kennen en gebruiken om eraan te refereren (Best Buy Guide dus) blijft hetzelfde.

Of gooi inderdaad je tag en productcategorie om maar even snel Dell, Lenovo en HP checken levert wel "laptops" en geen "notebooks" op.

[ Voor 11% gewijzigd door Bundin op 12-12-2012 13:42 ]