Kwam al voor de chrash voor
'was' een topic over...
'was' een topic over...
Probleem is bekend, aan de oplossing wordt hard gewerkt.
Aannames zijn fataal.
Misschien een idee om even netjes uit te loggen
OK
Oh, mocht je dit nog lezen Distortion: Ik ben uitgelogged en heb ervoor gekozen je een (nieuw) ww toe te mailen.. Just in case
Oh, mocht je dit nog lezen Distortion: Ik ben uitgelogged en heb ervoor gekozen je een (nieuw) ww toe te mailen.. Just in case
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Of om even uit te loggen met de optie:Op vrijdag 01 juni 2001 18:32 schreef Pizzaman het volgende:
Misschien een idee om even netjes uit te loggen
- Bovenstaande én direct een nieuw wachtwoord mailen.
zeker van? laatste keer dat'k bugs.topix.nl checkte was er niemand aan toegewezen.. als in was arjen nog met andere dingen bezig..Op vrijdag 01 juni 2001 18:51 schreef Bulldog het volgende:
Hmm, dit gebeurt dus nog steeds regelmatig. Aan oplossing wordt gewerkt
Nu krijg'k een boel MySQL errors als'k de topix bugreport site probeer
Het duurt niet lang meer voordat iemand "plotseling" als een adje ingelogd zit, ik voel het..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Is al eens voorgekomen, Onno werd spontaan AcidBurn. En er was (voor de crash) ook iemand Buzzman geworden.Op vrijdag 01 juni 2001 19:57 schreef pier het volgende:
Het duurt niet lang meer voordat iemand "plotseling" als een adje ingelogd zit, ik voel het..
Virussen? Scan ze hier!
Ja ok, maar dat zijn mods, ik bedoel hiermee dat het niet lang meer duurt voordat iemand als Femme oid ongelogd zit..Op vrijdag 01 juni 2001 19:58 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Is al eens voorgekomen, Onno werd spontaan AcidBurn. En er was (voor de crash) ook iemand Buzzman geworden.
En dan zijn de rapen gaar...
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik vond het ook al verdacht dat er ineens een nieuw wachtwoord in m'n mailbox hing. 
Thanx dat je het zo hebt opgelost iig
Maar nu weet je m'n w8woord dus ook
Idd je zit ingelogd onder de nick van mijn broer.....Op vrijdag 01 juni 2001 18:30 schreef Distortion het volgende:
Ik post net wat, ik denk verrek ik heet Wilde, niet Distortion..
Is er sinds de crash iets met de cookies gebeurd vrienden ?? Feit is dus dat ik ben ingelogd onder heel iemand anders plotseling, en dit misschien dus wel meer gebeurd nu
Grtz Wilde
Nu niet meer dan maar dan ga ik maar eens ff een nieuw w8woord verzinnen
Hoe zou hij dat dan moeten weten?Op vrijdag 01 juni 2001 20:00 schreef Distortion het volgende:
Ik vond het ook al verdacht dat er ineens een nieuw wachtwoord in m'n mailbox hing.
Ohnee stom toch niet. Ik was ff in de war met het control panel van Vbulletin. Tja vraag me niet hoe ik d'r op kom maar toch is het zo
Hoe zit het eigenlijk met de bug-database? Is die ook zoek? Of draaide die op een andere server?Op vrijdag 01 juni 2001 18:32 schreef GaMeOvEr het volgende:
Probleem is bekend, aan de oplossing wordt hard gewerkt.
Zie ook [topic=152377]Op vrijdag 01 juni 2001 20:07 schreef Onno het volgende:
[..]
Hoe zit het eigen met de bug-database? Is die ook zoek? Of draaide die op een andere server?
Virussen? Scan ze hier!
Hoezo, heb je die ook maar gelijk in je zoekmachine gestopt?Op vrijdag 01 juni 2001 20:31 schreef Onno het volgende:
Ik vraag me niet af wanneer dat ding weer gaat draaien, maar of de inhoud van de db nog bestaat.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Pagina: 1