dan neem je die toch? 
De MSI K7T Pro iig niet.
De MSI K7T Pro iig niet.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Omdat ik 4 dimmen met 256mb ram heb liggenOp vrijdag 01 juni 2001 19:06 schreef Belegen_Kaas het volgende:
hoezo wil je dat eigenlijk??
Als het alle 4 double-sided dimmen zijn kun je het gerust vergeten; d'r bestaat geen socket-A SDRAM chipset welke 8 banken ondersteunt, 6 is het maximum. Dat betekend dus maximaal 3 double-sided of 2 double-sided plus 2 single-sided modules. En natuurlijk enkele opties daar tussen in.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dus als ze dubbelsided zijn kunnen er wel 3 in van 256?Op vrijdag 01 juni 2001 20:13 schreef abbadon het volgende:
Als het alle 4 double-sided dimmen zijn kun je het gerust vergeten; d'r bestaat geen socket-A SDRAM chipset welke 8 banken ondersteunt, 6 is het maximum. Dat betekend dus maximaal 3 double-sided of 2 double-sided plus 2 single-sided modules. En natuurlijk enkele opties daar tussen in.
Yup, de KT133(A) chipset in ieder geval wel, en die chipset zal je ongetwijfeld bedoelen.Op vrijdag 01 juni 2001 22:25 schreef schumache het volgende:
[..]
Dus als ze dubbelsided zijn kunnen er wel 3 in van 256?
Verwijderd
kan je die dan niet ergens ruilen??Op vrijdag 01 juni 2001 19:09 schreef schumache het volgende:
[..]
Omdat ik 4 dimmen met 256mb ram heb liggen
hier in de stad (leiden) zijn daar altijd genoeg mogelijkheden voor.
Uhm ik heb 2 dimmen die zijn dubbelsided en 2 dimmen niet.Op vrijdag 01 juni 2001 23:41 schreef abbadon het volgende:
[..]
Yup, de KT133(A) chipset in ieder geval wel, en die chipset zal je ongetwijfeld bedoelen.
Kan het dan wel?
Als je er toch een over hebt mag je hem ook aan mij geven hoor
Als jij een dimm van 512mb heb vind ik het goed.Op zaterdag 02 juni 2001 11:00 schreef _Menno_ het volgende:
Als je er toch een over hebt mag je hem ook aan mij geven hoor
alle dimmen die ik heb zijn a-merken. Ik heb er 2 van IBM en 2 van Samsung
Dan heb je geluk, want dat kanOp zaterdag 02 juni 2001 10:51 schreef schumache het volgende:
[..]
Uhm ik heb 2 dimmen die zijn dubbelsided en 2 dimmen niet.
Kan het dan wel?
Pagina: 1