cgm

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmsik
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-11-2016
Mijn laptop met een geupdate Windows 8 pro 64bits geeft regelmatig de boodschap dat er een fout zit in CGM.exe en deze afsluit.
Het heeft te maken heb ik begrepen met de opbouw van schermen maar wat er aan de hand is, zie ik nergens.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

heb je al gegoogled?
3 tellen werk
Google doet het werk voor j

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmsik
Ja, wat denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:32
Het enige dat ik erover kan vinden is dat het bestand ten alle tijden malware is en op geen manier gelinkt kan worden als bestand van Windows 8. Ik zou hem dus, zoals aangeraden door diverse sites, lekker verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmsik
Het vreemde is dat het computer grafical metafile betekent (als extentie!) en wordt gebruikt voor de opbouw van je scherm.
Het kwam op mijn systeem na de upgrade naar windows8.
Het zal daar toch wel een functie hebben lijkt me, maar welke precies en hoe komt het gecorrumpeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ho, wacht.

Even opnieuw dan maar.

Naast dat je topictitel nogal obscuur overkomt en je startpost nou niet bepaald uitblinkt in verschaffing van informatie is ook de toon niet echt wat je zegt super te noemen ;)

Daarom een goed idee: een nieuwe, verse topicstart met dito titel die beter aansluit op wat in Het algemeen beleid #topicplaatsen staat uitgelegd.

Deal?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.