Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overcoat
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:37
Ik heb een nieuwe pc. Hierop wil ik de itunes bestanden (apps en muziek) op de D: schijf hebben.
Nu staan deze bestanden standaard op de c schijf in iTunes\Media.
Ik heb itunes geinstalleerd op de nieuwe pc, verwezen naar waar mijn Media staat. Als ik nu mijn ipad 1 aansluit, worden dan alle bestanden op de pc gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gian
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-07 14:37
Zodra je gaat synchroniseren, ja. :P

Edit: nee, zin verkeerd begrepen. Mijn excuses daarvoor. 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door Gian op 11-12-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overcoat
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:37
Ah, tnx. Ik werd op het verkeerde been gezet door http://www.pcmweb.nl/work...p/4/stap-3-itunes-ordenen dit soort artikeltjes.

Mijn pc en de nieuwe medialocatie zijn dus nog helemaal leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:17

World Citizen

FreeReef.nl

Je hebt

- Itunes
- Bibliotheek
- Mediamap

Alle 3 kun je op een eigen plek neerzetten. In jouw geval zou ik de hele bibliotheek incl mediamap verplaatsen naar D:\ en iTunes vervolgens openen met de Alt toets (in OSX, windows weet ik niet) je kunt dan de nieuwe locatie aangeven.

Er word NOOIT muziek of films van de iPad of iPhone afgehaalt. Als de muziek dus niet op je PC staat, en je hebt een nieuwe bibliotheek aangemaakt waar die muziek dus niet instaat, dan gooit hij je muziek ed weg van je iDevice.

Je kunt wel je oude library meenemen naar de nieuwe PC INCLUSIEF muziek bestanden... En dan zal alles op je iPad blijven staan. Maar hoe dan ook er word NOOIT muziek ed van je iDevice afgehaald en op je PC gezet.

Dus ik denk dat het antwoord op je vraag nee is.

FreeReef.nl