Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YanboNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-10-2024
Beste,

Ik heb vorige week (4 december) bevestiging gehad dat mijn inverter voor een laptop verzonden is uit Engeland. Aangezien de laptop zo snel als mogelijk weer moet werken vraag ik me af hoe lang het gemiddeld duurt om iets te ontvangen uit Engeland?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Hartelijk dank alvast voor jullie antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-07 14:33

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Misschien handig om even te vermelden om welke vervoerder (en verzendmethode) het gaat. Ik kan hier best mijn ervaring delen dat een verzending uit de UK per UPS Standard methode er binnen 2 dagen was, maar dat heb je wellicht helemaal niks aan :)

Heb je bij de afzender al gevraagd of die er ervaring mee heeft?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YanboNL
Volgens mij staat er;
Standard Int'l Postage

Maar dat zegt dus niets over welk bedrijf er wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afhankelijk van hoe het is verstuurd kan het nog wel even duren. UK is niet altijd even snel.
En misschien dat de douane de boel ophoud?

Heb je een pakketcode? DM die dan even naar https://twitter.com/PostNLwebcare , zodra het account weer werkt. Is wéér suspended.... :F

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:09
idd, mijn ervaring is ook dat het kan verschillen.

Meest positief: 4 dagen van Amazon
Meest negatief: 3 weken van Amazon met dank aan de douane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-07 16:25

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

De laatste keer dat ik iets uit de UK liet overkomen was het er in ca één week. Ik zou nog even geduld hebben dus :)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:35
Bij mij was het vanuit Engeland Standaard Int'l Postage 2 dagen na bevestiging van verzending!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zou met Royal Mail ook op minstens een week rekenen (vroeger 3-4 dagen) ... uitgezonderd de Kanaal eilanden natuurlijk.
Over het algemeen wordt met standard int'l postage wel Royal Mail bedoeld (Britse Post NL).

@ daarboven over Amazon: douane kan er nooit wat mee te maken hebben als het vanuit Engeland verstuurd is. Dan zal het wel uit Amerika verzonden zijn geweest ...

[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 11-12-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440456

Via Paypal een spel (FM 2013) gekocht bij The Hut op 24-11, sinds 26-11 staat het op

Thu 29/11/2012 10:21: Your order has been scanned at the Origin Depot for export.

En ik zie nu dat het staat op:
Fri 30/11/2012 11:00: Your order has been exported to the destination country.

The Hut heeft aangegeven dat ik tot 17 dec moet wachten voordat ik een e-mail naar ze stuur.

Is dit normaal? Ik had verwacht dat het binnen een week al op mn deurmat lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:47

-tom-562

Oliesjeik

Het is toch nog een 17 december? Dat is wss om te voorkomen dat ze na 3 dagen al ondergespammed worden door ongeduldige gamers die een paar euro's willen besparen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-03 20:18
Het is heel normaal dat een zending van TheHut 3 a 4 weken kan duren voordat het wordt afgeleverd. Geef het nog de tijd en als het dan nog niet binnen is kan je ze alsnog mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YanboNL
Ik wacht dus nog even. Douane zal het niet zijn, het is klein onderdeel voor de laptop van waarde van 15 - 20 euro. Het onderdeel is helaas wel het onderdeel dat me laptopscherm weer aan de praat moet brengen ;-)

Bedankt voor al jullie antwoorden!

[ Voor 8% gewijzigd door YanboNL op 11-12-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440456

@OsseW: Bedankt voor uw antwoord!

Nu weet ik waar ik aan toe ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:39
Gemiddeld 7 dagen voor UK. (gebaseerd op 10 willekeurige bestellingen van eBay)

Pakketjes uit China gemiddeld 15 dagen, maar momenteel duren ze meer dan 30 dagen. Er is verscherpte uitvoer controle.
Pagina: 1