Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• courageousbastard73
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02-2015
Issue: Ik ga volgende week met vakantie voor een 10 tal dagen naar Belgie en gebruik hier in Ierland vrij behoorlijk veel mobiele data (Ik heb een limiet van 2GB per maand), en wil tijdens mijn vakantie mijn mobiel inet ook gebruiken. Gezien ik in Ireland woon wil en kan ik uiteraard geen abbo nemen, dus blijft aleen pre pay over.

Dus in kort: Ik zoek een prepay provider met microsim die behoorlijk wat mobiele data toelaat (schat dat ik om en rond de Gig zeker zal gebruiken). Kan een Vlaamse tweaker mij hierin adviseren?

thanks!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Kijk even op de websites van Proximus, Mobistar, Base en Mobile Vikings, misschien dat hier iets tussen voor je zit? ;)

Goedkoop bellen via VoIP

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11 07:59
Je zit niet toevallig bij Vodafone Ireland? Daar kan je je data toch meenemen over de grens?

• courageousbastard73
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02-2015
Hey Bulldog

IDD VF is mijn provider en idd zij laten toe om mobiel internet in het buitenland te gebruiken, echter dit kost €2 en je krijgt 50MB per dag (niet dat ik hier over kom maar is toch een behoorlijke kost).

Na deze post dacht ik van joh ik ga FF googlen op belgie en mobiel pre pay krediet en Proximus lijkt mij de best oplossing met
http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11

Sorcerer8472

Mens sana?

Da's toch even duur + meer gedoe dan via VF IE? Of ligt dat aan mij? :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Stad of binnenland?

In steden: Proximus (beste dekking en effectief snelle data), platteland: Base (dekking goed en data snel genoeg) - dit enkel als er prijsverschil is (beide providers hebben nog maar net hun boel aangepast).

Eig zou ik zeggen (wat je zelf al gevonden hebt blijkbaar :+ ): koop in een Belgacom winkel op Belgacom-online een Generation Connect kaart (Proximus): €20 voor 2G data enz. (ging ik zelf doen maar aangezien ze net hun abbo's aangepast hebben ga ik voor een abbo).

[ Voor 6% gewijzigd door kristo op 19-12-2012 18:09 . Reden: Generation Connect enkel online te koop ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 18:42
Mobile vikings prepaid voor €15 heb je 2GB data, tot 62 min bellen en 1000 sms. Enkel de verkoop en levering van simkaarten verloopt enkel online. Dus je kan niet een winkel binnenstappen en en een simkaart vragen en betalen. Hetzelfde voor internet on Mobile van mobistar en Generation connect van proximus.

Verwijderd

Mobile Vikings is pas net in Nederland maar ik hoorde van mijn belgische familie dat het wel een erg goede provider is. Ik weet niet precies welke concurrenten ze daar hebben, maar ze schijnen een van de betere *snip* te hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 13:46 ]

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:29:
Mobile Vikings ... schijnen een van de betere *snip* te hebben.
Maar niet het betere (data-)netwerk (Base).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 13:46 ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

courageousbastard73 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:05:
Hey Bulldog

IDD VF is mijn provider en idd zij laten toe om mobiel internet in het buitenland te gebruiken, echter dit kost €2 en je krijgt 50MB per dag (niet dat ik hier over kom maar is toch een behoorlijke kost).

Na deze post dacht ik van joh ik ga FF googlen op belgie en mobiel pre pay krediet en Proximus lijkt mij de best oplossing met
http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/
10 dagen? Je moet heen, je moet terug, dus 8 x 2 euro = 16 euro. Bij Proximus betaal je 20 euro. Het is meer gedoe en je bent duurder uit :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1