Hier: http://tweakers.net/advertorials/windows8apps/in4stappen
Alle links in de content van het artikel zijn redirects naar redirects. Beide redirects gaan door een of andere datamining-rotzooi heen.
Dat is allemaal prima, maar ik heb die ongein van doubleclick geblokkeerd, precies om de reden dat ze allerlei enge dingen proberen, zoals persoonsgegevens verzamelen. De tweede redirector ken ik niet, maar daar kom ik al niet eens. Ik heb geen ads uitstaan, maar de ergste troep blokkeer ik toch maar wel.
Buiten dit zitten er twee andere grote nadelen aan vast:
Zijn deze problemen wel in overweging genomen?
Alle links in de content van het artikel zijn redirects naar redirects. Beide redirects gaan door een of andere datamining-rotzooi heen.
Dat is allemaal prima, maar ik heb die ongein van doubleclick geblokkeerd, precies om de reden dat ze allerlei enge dingen proberen, zoals persoonsgegevens verzamelen. De tweede redirector ken ik niet, maar daar kom ik al niet eens. Ik heb geen ads uitstaan, maar de ergste troep blokkeer ik toch maar wel.
Buiten dit zitten er twee andere grote nadelen aan vast:
- Het is traag met redirect na redirect via servers die weet-ik-waar staan. Niet iedereen heeft supersnel internet (mobiel bijv, of trage DSL).
- Je kunt niet zien waar de link naartoe gaat, en tweakers.net verliest daar op deze manier ook de controle over.
Zijn deze problemen wel in overweging genomen?
日本!🎌