Toon posts:

Kabelschema Intel boxed cooler?

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Voor een project op school had ik een ventilator nodig die precies goed was. De intel boxed cooler paste goed en had iemand waarmee ik samen werk nog liggen. Alleen, we hebben dus geen aansluitschema wat de kabels nou zijn :( . We hebben dus alleen de + en - draden nodig om de ventilator op volle toeren te laten draaien.

Deze ventilator is het dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/cpu/coolx/cm2006/sanyo-denki.jpg

Er is een groen, geel, zwart en een blauw draadje.

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:47
Dit dus? http://www.allpinouts.org...therboard_(CPU)_4_Pin_Fan

Eerste hit met google, beetje moeite had je wel kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/9/95/951417f1_vbattach185050.jpeg

Een van de eerste hits op 'PWM fan pinout'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:41
Die scholieren van tegenwoordig ;) Vroeger gebruikten wij google voor dit soort vragen. De heren hierboven hebben het reeds mooi uitgeschreven. Maar wat mijn interesse wekt, waar ga je de koeler voor gebruiken dan?

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, had dus steeds de verkeerde trefwoorden.... In ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
muppet99 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:57:
Die scholieren van tegenwoordig ;) Vroeger gebruikten wij google voor dit soort vragen. De heren hierboven hebben het reeds mooi uitgeschreven. Maar wat mijn interesse wekt, waar ga je de koeler voor gebruiken dan?
Haha, heb het zelf ook lopen googelen hoor :P Alleen ik wist niet hoe dit kabeltje heet en zat dus te zoeeken op "intel boxed cooler schema" en "aansluitschema intel cooler". Kwam dus ook echt er niet op om op 4 pins te zoeken. Ik zit zelf in 2vwo+ waar we naast het normale schoolwerk ook 4 uur onderzoekstijd hebben. Dit keer heb ik een opdracht samen met een andere jongen waar we oude electronische onderdelen en afval moeten combineren tot een leuk speeltje voor kinderen. We mogen hier dus amper geld aan uitgeven . Ik had meteen zon sneeuwbol in gedachten met dat dwarrelend sneeuw en dacht er toen aan om dit electrisch te maken met een ventilator. Omdat we geen geld mogen uitgeven, en ik zelf niets had liggen moesten we deze wel gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:41
Gaaf idee. Zou je hier misschien een soort van buildblog bij willen houden? Kunnen wij er van meegenieten en misschien nog wat leuke tips en tricks aandragen. Mijn interesse heb je in ieder geval gewekt :)

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:25

FeaR

In GoT we trust

Zoals TERW_DAN al aangeeft was dit met een kleine zoekactie op Google te vinden. Op GoT verwachten we wat eigen inzet en dat mist in dit topic ;)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.