Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ik hoop dat ik in het juiste forum zit!

Sindskort heb ik een Galaxy S2 overgenomen, en nu heb ik het volgende.
Zodra ik met het toestel draadloos ga werken, dus zonder oplader loopt het toestel vrij snel vast als gevolg van een crash (valt uit). Toestel wil dan ook op geen één manier meer aan, enige manier is het toestel aan de oplader te koppelen en vervolgens weer even loskoppelen om hem weer op te starten.

Soms blijft het toestel wel een tijdje functioneren, maar zodra ik dan bijvoorbeeld de camera aantik kan hij plots uitvallen. (Let op: loopt niet vast, maar toestel gaat echt uit).

Enorm vervelend dus, want als ik op mijn werk ben zonder oplader kun je het wel vergeten. Nu is mijn vraag of hier meerdere mensen van op de hoogte zijn, en wat ik hier aan kan gaan doen. Garantie is verlopen, dus daar moet ik het niet vinden.

Er staat nu een Android versie 4.0.4 op, zodra ik op software update druk vind hij geen nieuwe updates.

Ik weet me geen raad, kan iemand mij wat adviseren? :F

Alvast super bedankt,

Desktopje.

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:57

H.Boss

Hugo Boss

Even terugbrengen naar fabrieksinstellingen of repareren via het Samsung programma op je pc?

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er geen software bij, is dat ergens verkrijgbaar?
Terug naar fabrieksinstellingen heeft geen resultaat geboekt, een upgrade naar nieuwer android dan? zou dat kunnen helpen?

~ Desktopje

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50
Misschien is je accu stuk?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:32:
Ik heb er geen software bij, is dat ergens verkrijgbaar?
Terug naar fabrieksinstellingen heeft geen resultaat geboekt, een upgrade naar nieuwer android dan? zou dat kunnen helpen?

~ Desktopje
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

kan je em ook opnieuw starten door de accu eruit en erin te doen, of echt alleen met een oplader?

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een hele goede! wat me opvalt is dat als ik hem vol opgeladen heb, echt bomvol.. en dan de camera start.. is de hele accu leeg! Is dit een teken?
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

kan je em ook opnieuw starten door de accu eruit en erin te doen, of echt alleen met een oplader?
Niet getest, zodra hij de volgende keer vastloopt ga ik dit testen!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe accu bestellen, want hij gaat super snel leeg als ik de camera start!

~ Desktopje

• Prulleman
blijft er dan niet gewoon iets hangen (dat de camera app bij sluiten die hardware niet vrijgeeft, maar in de actieve staat houd....) lijkt nu dat je een hardware oplossing zoekt voor een software probleem...

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Prulleman schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:14:
blijft er dan niet gewoon iets hangen (dat de camera app bij sluiten die hardware niet vrijgeeft, maar in de actieve staat houd....) lijkt nu dat je een hardware oplossing zoekt voor een software probleem...
Hoe bedoel je? het kan toch niets anders dan aan de accu liggen? want verder werkt hij helemaal prima. Soms maakt hij gewoon tijden fotos zonder problemen, denk dat de accu verrot is.. soms knalt hij zo leeg.

~ Desktopje

• Prulleman
OK wat jij wil.. Zo onduidelijk was mij post niet volgens mij...

Strava

Verwijderd

Topicstarter
(dat de camera app bij sluiten die hardware niet vrijgeeft, maar in de actieve staat houd....)
Dit is voor mij niet bepaald nederlands. Kortom, leg me dit svp even iets beter uit _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 11:29 ]

• Prulleman
vergelijk het maar dat je je auto start om een stukje te rijden (camera starten om een foto te maken). En eenmaal op je bestemming stap je uit maar blijft de motor draaien, ondanks dat je de sleutel omdraait (telefoon houd de camera hardware actief ondanks dat je de software sluit).
Dan is het niet gek toch dat je benzine of je accu na een kortere tijd op is.

Het probleem is dan niet dat je benzine of accu slecht is, maar er wordt iets niet goed aangestuurd.

(ik beweer overigens niet dat ik gelijk heb hoor, maar ik zou altijd eerst software problemen proberen uit te sluiten voor ik nieuwe hardware koop of het toestel ter reparatie terug stuur)

[ Voor 29% gewijzigd door Prulleman op 12-12-2012 13:53 ]

Strava

Pagina: 1