[feat] Film (DVD/Blu-Ray) categorie in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-03 15:39

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Er zitten wat 'unsorted' films in de pricewatch.

Dus ik dacht, laat ik de desbetreffende film categoriseren. Maar ik kan nergens de categorie "films: dvd / blu ray" vinden of iets dergelijks (of ik ben echt heel erg scheef).

De categorie "Blu-ray en DVD" is er wel, maar daar staan alleen DVD en Blu-Ray spelers in.

Dus leek me handig om een categorie 'films' erbij te doen, ergens, waar nog een plekje is.
En ja, ik weet dat films niet 100% tweakers is, maar van veel films worden games gemaakt en vice versa. Daarnaast staan ze nu ook al in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:31

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb het even overlegd en hoewel we het er allemaal mee eens zijn dat het een goed idee is, is het praktisch op dit moment niet haalbaar. De voornamelijk reden: we moeten de filmdata invullen (welke acteurs spelen er in, wat is het plot, welke regisseur etc) en met weet ik veel hoeveel films, is dat gewoonweg niet te doen, zeker niet binnen een kort tijdbestek en al helemaal niet zonder andere categorieën te kort te doen, we kunnen tenslotte niet meerdere dingen tegelijk.

Voorlopig even niet dus, helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-03 15:39

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Helaas,

Alhoewel je filmdata kunt laten invoeren door bv vrijwillige community members, als die mogelijkheid er is.
Rome is ook niet in één dag gebouwd.