Aspire S7 - 391 Wifi probleem

Pagina: 1
Acties:

• RalfZ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-10 15:54
Best mensen,

Ik heb onlangs een Acer Aspire S7 - 391 aangeschaft.
Zover deed alles het prima volgens het systeem moest ik een update doen op een aantal systeem onderdelen waaronder een Wifi driver.

Nu heb heb ik dus wifi problemen de Wifi verbinding valt naar een paar minuten gewoon weg. Dan staat er beperkt toegang.

Kan dit aan de nieuwe driver liggen? zoja hoe kan ik de nieuwe driver verwijderen en de oude erop zetten?

Ik heb geen backup gemaakt van de oude install ik had juist gewacht tot in alles nieuwe updates binnen had.

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-11 09:46
Hoi, configuratiescherm, dan apparaatbeheer, dan netwerkadapters, dan de quelcomm atheros wireless kiezen, stuurprogramma, dan vorig stuurprogramma

Wil je wel laten weten dat bij mij de nieuwe driver geen probleem heeft veroorzaakt met de verbinding

Als bovenstaande niet werkt, kan je nog de systeemdisk aanmaken op een usb stick en dan je aspire s7 recoveren naar faabrieksinstellingen.

[ Voor 21% gewijzigd door krotwijk op 11-12-2012 14:03 ]

• RalfZ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-10 15:54
krotwijk schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:57:
Hoi, configuratiescherm, dan apparaatbeheer, dan netwerkadapters, dan de quelcomm atheros wireless kiezen, stuurprogramma, dan vorig stuurprogramma

Wil je wel laten weten dat bij mij de nieuwe driver geen probleem heeft veroorzaakt met de verbinding

Als bovenstaande niet werkt, kan je nog de systeemdisk aanmaken op een usb stick en dan je aspire s7 recoveren naar faabrieksinstellingen.
Bedankt voor je reactie.

Ik heb de ouder driver terug gezet en wonderlijk genoeg heb ik nu geen problemen meer.