Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• thamaster88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 12:34
Ik ben op zoek naar een tablet met gamecontrols.

Nou is mijn oog gevallen op de archos gametab.
Ik weet dat archos geen best merk is maar ik ben ook niet op zoek naar een high end tablet.
Ik zoek een tablet die gewoon prima mijn nes snes n64 enz. Kan afspelen.
(N64 weet ik dat hij niet alles zou kunnen draaien omdat er nooit een perfecte n64 emulator is geweest)
Ook het scherm maakt mij niet uit aangezien ik hem meerendeels in mijn bed in het donker zal gebruiken.
Daarentegen heb ik ook gelezen over het merk jxd uit china.

Heeft er iemand ervaring met een van deze 2 merken ??

Zoals ik zei weet ik dat archos geen best merk is. voor mij is het belangrijk dat hij werkt. De specs en het scherm enzo kunnen mij gestolen worden. :P

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11 10:11
Ik ben ook wel benieuwd.
Ben zelf ook opzoek naar leuke game tablet.

• thamaster88
Ik vind de archos veel belovend ook vanwege dat de n64 emulator prima moet kunnen draaien met deze specs. Nu hoop ik dat de analog sticks niet gekoppeld zijn aan de d-pad en de functie knoppen maar gewoon los van elkaar staan. Ook vind ik de mapping functie veel belovend en deze is vrijwel met elke game compatible daarentegen maakt jxd al veel langer gametablets maar zijn ze ook beter?

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Waarom neem je dan geen PS Vita? Stukken goedkoper en flink betere ergonomie, software, games en hardware + scherm.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vinand schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:05:
Waarom neem je dan geen PS Vita? Stukken goedkoper en flink betere ergonomie, software, games en hardware + scherm.
Al is een PS Vita leuk:
tablet die gewoon prima mijn nes snes n64
Zulke ROM's gaat hij niet afspelen ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• thamaster88
Nee inderdaad :) en ja ik heb al een vita:p maar als retro gamer is dat niet echt ideaal en om nou de psp emulator te gaan kraken zonder dat er echt een goede emulator op zit en terwijl ik een ps-plus account heb heb ik geen zin om gebanned te worden

• lekrutes
Zijn er nog meer goeie game tablets?
Die archos gametab lijkt me zeer interesant en zou volgends het bericht van vrijdag in de winkels moeten liggen maar ik kan hem niet vinden?

• thamaster88
18 december gaat de volgende levering eruit volgens de site van archos.

• lekrutes
Nog even wachten dan

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-11 00:04
http://www.pandawill.com/...&q=game+%2Btablet&x=0&y=0 Als je vertrouwd op chinese tablets.

• lekrutes
Leuk maar denk dat die van archos toch wat beter vooral vanwege het grotere scherm.
en dat je er daardoor ook wat meer mee kan.

• lekrutes
Weet iemand al meer?
Pagina: 1