Ik gebruik nu tv-tool om divx te kijken op me tv. Ik zet em dan op tv+monitor. nadeel me monitor staat ook op 50hz te knipperen, dan kan ik nog ntsc doen, dan staat ie op 60hz te knipperen, maar eigenlijk wil ik dat hij op de gewone refresh blijft. Dit zou toch mogelijk moeten zijn. Aangezien het wel met clone kan van de drivers. Alleen dan kan ik geen overscan doen. Wat ik dus zoek is OF een tooltje dat ik met de originele software overscan kan doen(met clon mode) OF dat er een copmpleet ander programma als tv-tool is die dit ook kan.
Bestaat zoiets? en zoja, waar kan ik het vinden?? Technisch gezien moet het mogelijk zijn. Ik snap sowieso al niet waarom er niet standaard overscan in de drivers zit, of nog beter, uitrekken horizontaal en verticaal. dan kun je hem zo maken als je wilt.
alvast bedankt
Bestaat zoiets? en zoja, waar kan ik het vinden?? Technisch gezien moet het mogelijk zijn. Ik snap sowieso al niet waarom er niet standaard overscan in de drivers zit, of nog beter, uitrekken horizontaal en verticaal. dan kun je hem zo maken als je wilt.
alvast bedankt