Toon posts:

tv-out asus v7100/ clone/tv tool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu tv-tool om divx te kijken op me tv. Ik zet em dan op tv+monitor. nadeel me monitor staat ook op 50hz te knipperen, dan kan ik nog ntsc doen, dan staat ie op 60hz te knipperen, maar eigenlijk wil ik dat hij op de gewone refresh blijft. Dit zou toch mogelijk moeten zijn. Aangezien het wel met clone kan van de drivers. Alleen dan kan ik geen overscan doen. Wat ik dus zoek is OF een tooltje dat ik met de originele software overscan kan doen(met clon mode) OF dat er een copmpleet ander programma als tv-tool is die dit ook kan.

Bestaat zoiets? en zoja, waar kan ik het vinden?? Technisch gezien moet het mogelijk zijn. Ik snap sowieso al niet waarom er niet standaard overscan in de drivers zit, of nog beter, uitrekken horizontaal en verticaal. dan kun je hem zo maken als je wilt.

alvast bedankt

Verwijderd

hmz, bij mij gaat m'n monitor uit als ik hem op tv-out zet.........
of kan het ook dat je monitor aanblijft? zou wel erggug handig zijn namleijk...........
ps. ik heb een asus 7700

Verwijderd

Topicstarter
met tv-tool kun je instellen: tv of tv+monitor. is een pull-down menuutje. alleen moet je monitor dan wel 50hz aankunnen. De wat nieuwere monitoren willen nog wel es een out of range melding geven dan.
En met het standaard spul wat bij de drivers zit kun je of alleen tv of alleen monitor kiezen, en ook clone mode, dan zie je allebij.

maar is er iemand die een oplosssing heeft voor mijn probleem??

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Op vrijdag 01 juni 2001 18:29 schreef hawkeye007 het volgende:
hmz, bij mij gaat m'n monitor uit als ik hem op tv-out zet.........
of kan het ook dat je monitor aanblijft? zou wel erggug handig zijn namleijk...........
ps. ik heb een asus 7700
Misschien moet je het Scantype op Over-Scan (O-Scan) zetten bij tv-tool.
Ik krijg ook alleen beeld op monitor en tv als ik hem op Over-Scan heb staan, bij Under-Scan heb ik alleen beeld op de tv.
ps. ik heb ook een asus 7700

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

Verwijderd

Topicstarter
Dat is vreemd. bij mij maatk het nix uit of ik underscan of overscan heb. heb altijd beeld bij beide. ALS ik tenminste de detonator 6.49 gebruik

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 18:40
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een asus v7100 MX400. Het probleem is dat de asus drivers idd geen overscan functie hebben (in het boekje wel :(). En om het compleet te maken is dit een andere chipset dat niet door tvtool of tvcc ondersteunt wordt. Bah.
Ik heb nu helemaal geen overscan mogelijkheden. Dus als iemand een programma weet ik ben zoekende.
Pagina: 1