Toon posts:

ReleaseData

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik werd door mijn baas gevraagd om een lijst op te stellen met release data op te stellen van Games voor alle systemen. Het is nl voor de Free Record Shop en ik had de meeste kennis van games in ons filiaal. Kunnen jullie hier zoveel mogelijk releasedata neerzetten. Met bron aub...verwachte release data zijn ook goed bvd!!

Verwijderd

Neem gewoon contact op met de uitgevers? leg uit dat je van de frs bent en dan zullen ze je met alle liefde helpen denk ik?

--Ray

Verwijderd

zijn zat sites waar dit opstaat....

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:35

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

[url="http://www.gonegold.com."]http://www.gonegold.com.[/url]geeft het voor zo'n 4 van te voren maanden aan.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
De achterste pagina van de PCGameplay had toch ook zo'n lijst?

Steam

Verwijderd

kom op zeg dit is pure luiheid. Je kan ze overal makkelijk vinden.

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-12-2025

Backspace-NL

New and Improved!

Op vrijdag 01 juni 2001 18:19 schreef Demolition-Man het volgende:
Hoi, ik werd door mijn baas gevraagd om een lijst op te stellen met release data op te stellen van Games voor alle systemen. Het is nl voor de Free Record Shop en ik had de meeste kennis van games in ons filiaal. Kunnen jullie hier zoveel mogelijk releasedata neerzetten. Met bron aub...verwachte release data zijn ook goed bvd!!
Onzin, die gegevens zouden al bij jullie bekend moeten zijn. Ik heb zelf een tijd bij een niet nader te noemen computer store gewerkt en daar waren de release data van alle games gewoon bekend via de software inkoop afdeling.

Dus, ik hoop voor jullie dat er al zoiets bestaat binnen het bedrijf, anders zuigt het zwaar.. Kan me niet voorstellen dat een bedrijf een order plaatst voor bijvoorbeeld 500 games en dan niet weet wanneer het geleverd gaat worden..

Verwijderd

www.freerecordshop.nl

Daar staan zelfs de games die zij verwachten MET verwachte release data!

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Tering zeg, verkopen ze nu ook al spellen bij de FRS ?? Moet ik misschien toch er weer eens naar toe gaan. Voor je het weet gaan ze nog muziek-cd's verkopen ?!?

* Mahena komt niet vaak in die winkel.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• pica
Laatst heb ik nog Vampire - the Masquerade: Redemption voor 30 gulden daar gekocht :)

Wat een ongeloofelijk gruwelijk goed spel is dat zeg!

Dit is ook weer een bewijs dat warez goed zijn voor de spellenverkoop. Zonder de rip had ik dit spel nooit gekocht.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
1. dit is geen luiheid, als je niet weet waar het staat mag ik het toch wel vragen!

2. onze bronnen kloppen nooit (volgens onze lijsten hadden we Return to the Castle of Wolfenstein in maart al gehad)

3. klopt het dan dat Unreal 2 in Juni uitkomt? ik dacht het niet!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 22:35 schreef Mahena het volgende:
Tering zeg, verkopen ze nu ook al spellen bij de FRS ??
* Mahena komt niet vaak in die winkel.
damn, waar ben jij de laatste 5 jaar geweest??

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Op vrijdag 01 juni 2001 23:32 schreef Demolition-Man het volgende:

[..]

damn, waar ben jij de laatste 5 jaar geweest??
Nou, gewoon op mijn kamer, Duke3D spelen, wat een goed spel is dat !!

:) :) :) :) Nee hoor, ik kom gewoon niet vaak bij FRS en andere cd-winkels, voor mijn cd's ga ik naar de Mediamarkt.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• pica
Op vrijdag 01 juni 2001 23:57 schreef Mahena het volgende:

[..]

Nou, gewoon op mijn kamer, Duke3D spelen, wat een goed spel is dat !!

:) :) :) :) Nee hoor, ik kom gewoon niet vaak bij FRS en andere cd-winkels, voor mijn cd's ga ik naar de Mediamarkt.
Of naar Internet :P

Steam

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-12-2025

Backspace-NL

New and Improved!

Op vrijdag 01 juni 2001 23:27 schreef Demolition-Man het volgende:

2. onze bronnen kloppen nooit (volgens onze lijsten hadden we Return to the Castle of Wolfenstein in maart al gehad)

3. klopt het dan dat Unreal 2 in Juni uitkomt? ik dacht het niet!
Jullie bronnen kloppen wel, de data die jullie doorkrijgen van de distri's komen iig een stuk dichter in de buurt dan wat de meeste mensen op het Internet kunnen achterhalen. Uitzonderingen daargelaten.

Verwijderd

Nou Demolition-man

naast die van gonegold.com en die van gamez.nl zal ik er ook een stel geven.

UGR release lijst.
Gaming heaven release lijst.
Computer Games online release lijst.

Let wel op bij de meeste moet je er wel 3 weken tot een maand extra bijtellen voordat die in Nederland is. Tevens is CD-express een handige plek :)
Pagina: 1