Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG] V&A, advertenties zoeken werkt niet juist

Pagina: 1
Acties:

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
1. Ga naar http://tweakers.net/aanbod/
2. Vul in de zoekbalk in 'synology' (druk nog niet op enter!)
3. Je krijgt nu de volgende resultaten te zien;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/F81cqAAROrIEvicf8Cy5J929/full.png
4. Klik op synology

Zie daar het probleem, nu kom je op de algemene pagina van synology producten.
Echter zie je bij stap 3 ook onder synology ''7 advertenties'' staan, wanneer je hier op klikt krijg je netjes de advertenties te zien. Dit zelfde geld voor wanneer je op enter drukt.

Het komt op mij wat krom over dat wanneer ik op synology druk ik naar de algemene product pagina ga van synology, maar als ik eronder op 7 advertenties klik of op enter druk ik naar de gezochte advertenties gaat.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-11 19:35

rob_erwt

What does this button do?

Het is in ieder geval geen bug, maar bij design. :) Of dat een juiste keuze was/is, daar kunnen we over discussiëren.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Perkouw
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
rob_erwt schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:54:
Het is in ieder geval geen bug, maar bij design. :) Of dat een juiste keuze was/is, daar kunnen we over discussiëren.
Ik snap de design keuze wanneer je website breed zoekt, echter voor de V&A sectie en dan met name dus ook als je daar specifiek in zoekt lijkt het me niet logisch/juist.

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Dit is inderdaad by design. Wanneer je hetzelfde doet bij Nieuws of reviews bijvoorbeeld, zul je zien dat dezelfde handelingen hetzelfde resultaat opleveren (bij het klikken op het woord synology). Afhankelijk van de omgeving waar je op dat moment bent, zie je echter wel dat onder in dit geval 'synology' een ander linkje staat. '27 nieuwsartikelen' of '8 advertenties' die verwijzen wel direct naar de omgeving waar je op dat moment bent.

• Perkouw
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Maite de Jong schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:08:
Dit is inderdaad by design. Wanneer je hetzelfde doet bij Nieuws of reviews bijvoorbeeld, zul je zien dat dezelfde handelingen hetzelfde resultaat opleveren (bij het klikken op het woord synology). Afhankelijk van de omgeving waar je op dat moment bent, zie je echter wel dat onder in dit geval 'synology' een ander linkje staat. '27 nieuwsartikelen' of '8 advertenties' die verwijzen wel direct naar de omgeving waar je op dat moment bent.
Blijf het toch, persoonlijk, een apart geval vinden. Snap de keuze voor de rest van de website, alleen bij V&A komt het wat krom over.

Ach het is in ieder geval geen bug en daar ging het om. :)