Hoi,
Ik ben volledig nieuw hier en misschien dat ik me niet aan een bepaald format houd voor de opbouw van topic, dan bij deze mijn excuses. Maar ik had een vraag, ik wil voor ongeveer 1000€ een nieuwe pc aanschaffen waarmee ik snel kan werken en waarmee ik ook redelijk goed games kan spelen.
Nu vond ik de site van cpscomputers, omdat ik daarop als leek zelf wat onderdelen uit kon kiezen voor een pc. Ik kan zelf niks in elkaar zetten of dergelijks vandaar. Ook heb ik te weinig verstand van pc's en onderdelen om op alternate zelf iets samen te stellen.
Nu stelde ik op cpscomputers hetvolgende samen voor €1063.
Cooler Master HAF 912
600 Watt Cooler Master voeding
Intel Core i5-3450 3.10 GHz
Standaard koeling
MSI H77MA-G43
7.1 Geluidskaart
Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600 Dual-Kit
1000 GB SataIII Hardeschijf
DVD Brander Optical Disc Drive
AMD Radeon 7950 3GB
51-in-1 Cardreader
1Gbit netwerkkaart
2 jaar carry-in (gratis service)
Ja tune en overclock mijn pc
Windows 8 NL
Zou ik hiermee een goede aankoop prijs/kwaliteitverhoudings gewijs? Of zou ik hierin nog dingen aan moeten passen? Of heeft een van jullie misschien tips waar ik beter een pc kan bestellen?
Ik ben volledig nieuw hier en misschien dat ik me niet aan een bepaald format houd voor de opbouw van topic, dan bij deze mijn excuses. Maar ik had een vraag, ik wil voor ongeveer 1000€ een nieuwe pc aanschaffen waarmee ik snel kan werken en waarmee ik ook redelijk goed games kan spelen.
Nu vond ik de site van cpscomputers, omdat ik daarop als leek zelf wat onderdelen uit kon kiezen voor een pc. Ik kan zelf niks in elkaar zetten of dergelijks vandaar. Ook heb ik te weinig verstand van pc's en onderdelen om op alternate zelf iets samen te stellen.
Nu stelde ik op cpscomputers hetvolgende samen voor €1063.
Cooler Master HAF 912
600 Watt Cooler Master voeding
Intel Core i5-3450 3.10 GHz
Standaard koeling
MSI H77MA-G43
7.1 Geluidskaart
Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600 Dual-Kit
1000 GB SataIII Hardeschijf
DVD Brander Optical Disc Drive
AMD Radeon 7950 3GB
51-in-1 Cardreader
1Gbit netwerkkaart
2 jaar carry-in (gratis service)
Ja tune en overclock mijn pc
Windows 8 NL
Zou ik hiermee een goede aankoop prijs/kwaliteitverhoudings gewijs? Of zou ik hierin nog dingen aan moeten passen? Of heeft een van jullie misschien tips waar ik beter een pc kan bestellen?