Wijziging User Review - j0ren Signex

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 15:38
Erg jammer dat ik hiervoor een topic moet aanmaken, ik had al het gevoel dat het eraan zat te komen.
Zodra je een slechte beoordeling bij iemand plaatst kun je er meteen eentje (onrechtvaardig) terug verwachten.

Maargoed het verhaal dan maar.
Signex bied zondagmiddag 80 euro op mijn videokaart. Prima. Ik DM hem binnen 20 minuten terug dat we een deal hebben. Geen reactie. Vandaag (maandag) nog een DM gestuurd of hij even wou reageren, meteen reactie. Hij beweerd in de tussentijd een duurdere kaart te hebben gekocht, een 7770. Dit terwijl ik binnen 20 heb gereageerd? Juist. Daar komt nog bij dat hij vanmiddag nog een bod heeft gedaan op een goedkopere 4890, er klopt dus niks van zijn verhaal.

Vervolgens laat ik via DM weten dat ik zeer ontevreden ben over de gang van zijn zakendoen, en meld dat er een negatieve beoordeling zal volgen omdat ik dit gedrag niet wenselijk vind op Tweakers.
Signex reageert verontwaardigd en neemt de slachtoffer rol aan. Blijkbaar kan hij niet begrijpen dat je niet zomaar overal op kan bieden, en er direct weer vanaf kan zien zonder dat iemand hier boos om word.

Uiteindelijk heb ik een beoordeling voor hem getikt zie hier:
http://tweakers.net/aanbod/rating/137963/

En Signex besloot in reactie hierop een lekker kinderachtige, kleinerende en totaal niet onderbouwde beoordling voor mij te schrijven. Zie hier: http://tweakers.net/aanbod/rating/137962/

Waar het voor mij op neer komt; Als je een bod doet is dat leuk, als de deal niet doorgaat om een goede reden kan ik dat begrijpen en is dat geen enkel probleem voor mij. Maar zodra je een lulverhaal gaat ophangen word ik toch echt pisnijdig, dit soort figuren zijn NIET tweaker-waardig.

Dat was het wel zo'n beetje. Ik vraag hierbij vriendelijk de beoordeling die signex bij mij heeft geplaatst te verwijderen, aangezien dit echt nergens op slaat.
Of jullie mijn beoordeling op hem verwijderen, moeten jullie zelf maar weten, ik wil enkel andere mensen behoeden voor het feit dat je bij signex nergens van op aan kan en dat hij voor een leugen zijn neus niet ophaalt.

Ik zal dit topic even doorsturen naar Signex, die mag ook zijn verhaaltje komen doen.

Alvast bedankt,
Joren

[ Voor 0% gewijzigd door j0ren op 10-12-2012 18:36 . Reden: tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signex
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-06-2021

Signex

Crazy of the North

Is goed, maak er zown groot probleem van ;)

Want dat ga ik niet doen, mods bekijken het maar wat ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
Ik maak er geen groot probleem van. Ik ben er gewoon niet van gediend dat er een onterechte slechte beoordeling bij mij word geplaatst, puur en alleen om het feit dat jij het niet kan hebben dat je een keer een slechte beoordling krijgt.
Dat natuurlijk in toevoeging op het bovenstaande verhaal waar ik al helemaal niet gediend van ben..

Let the mod's decide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
Modjes in slaap gevallen?
Ik zou toch nog graag de beoordeling verwijderd zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 15:19
Nee hoor, maar we kijken eerst even of jullie eruit kunnen komen. Anyway, een bod is een bod en als de tegenpartij dat accepteert dan zit je er aan vast. De review van Signex gaat weg, die van j0ren blijft staan.

Een algemene tip : wil je bieden maar ben je niet zeker van je zaak? Gebruik de veiling of, als dat niet kan, geef aan dat je er nog over twijfelt maar dat je dat bedrag in je hoofd hebt zitten. Alleen 'xx euro ex' roepen wekt een verwachting bij de tegenpartij. Wellicht heeft deze andere kopers afgezegd en wordt daardoor nu benadeeld.

Dit topic is gesloten.