Ik ben van plan een gaming pc te kopen omdat ik de PS3 zat ben. Ik weet erg weinig over videokaarten, cpu's etc daarom heb ik jullie hulp nodig. Ik heb wel bij de andere topics gekeken en op basis daarvan heb ik dit systeem samengesteld en ik ga niet overclocken.
Ook had ik nog een vraag ik ben van plan om geen Windows 7 aan te schaffen, maar hem op een ander manier te krijgen. Start de PC wel op zonder Windows 7 en kan ik wel op internet?
Mist er hier nog wat? Behalve de behuizing dan. Ik zoek nog een mooie behuizing waar je door de zijkant door heen kan kijken en veel licht uit komt. Dus ik wil graag dat de kast op een ruimteschip lijkt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Zware games zoals: Battlefield 3 (en de aankomende bf4), Skyrim, Far Cry 3 en MMO's (zoals Guild Wars 2), office en internet.
Wat mag het systeem gaan kosten? Niet meer dan 1060 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
LG V203H - wordt vervangt over 2 maanden
HP muis
HP toestenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
PC moet ook upgradebaar zijn over een paar jaar (belangrijk!)
Graag een kast die veel licht geeft en hij moet ook stil zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 181,50 | € 181,50 |
| 1 | ASRock Z77 Extreme4 | € 120,45 | € 120,45 |
| 1 | Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 | € 279,- | € 279,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 65,45 | € 65,45 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,09 | € 16,09 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 91,90 | € 91,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 844,38 | |
Ook had ik nog een vraag ik ben van plan om geen Windows 7 aan te schaffen, maar hem op een ander manier te krijgen. Start de PC wel op zonder Windows 7 en kan ik wel op internet?
Mist er hier nog wat? Behalve de behuizing dan. Ik zoek nog een mooie behuizing waar je door de zijkant door heen kan kijken en veel licht uit komt. Dus ik wil graag dat de kast op een ruimteschip lijkt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Zware games zoals: Battlefield 3 (en de aankomende bf4), Skyrim, Far Cry 3 en MMO's (zoals Guild Wars 2), office en internet.
Wat mag het systeem gaan kosten? Niet meer dan 1060 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
LG V203H - wordt vervangt over 2 maanden
HP muis
HP toestenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
PC moet ook upgradebaar zijn over een paar jaar (belangrijk!)
Graag een kast die veel licht geeft en hij moet ook stil zijn.