Ik vind dat ie een beetje irritant geluid bij het sneller gaan spinnen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
zmmmmmmmmm....GROOOOMMMMMM......bziiiiiiiiiiieeeeee 
Zo klinkt 'ie bij mij in de spin-up...just to let you know
Zo klinkt 'ie bij mij in de spin-up...just to let you know
Zijn aopen en pioneer DVD niet identiek? Dacht het wel iig.
(negeer mij als m'n stelling niet klopt)
(negeer mij als m'n stelling niet klopt)
Ik heb de Aopen 12/40,behalve het Boeing opstartgeluid is er niks mis met dat ding hoor 
En het is volgens mij dus ook gewoon een Pioneer..
En het is volgens mij dus ook gewoon een Pioneer..
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Als ik het goed begrijp is er alleen een teringherrie tijdens de spin-up en kun je er verder wel goed een dvd'tje mee bekijken.
Scheelt me toch weer 100,-
Bedankt voor de reacties!
Scheelt me toch weer 100,-
Bedankt voor de reacties!
Is inderdaad gelijk aan de Pioneer op de firmware na.
There are two theories to arguing with women. Neither one works.
audio cd of dvd erin:
VROAAAAAAAM, bonk, bonk (niet de dvd, maar de vloer van mijn kamer), TIK, TAK, TAK, PIEEP... doei harddisk...
Ofwel: Nooit meer AOpen voor mij. Zat er toevallig een AOpen DVD in Artemis?
VROAAAAAAAM, bonk, bonk (niet de dvd, maar de vloer van mijn kamer), TIK, TAK, TAK, PIEEP... doei harddisk...
Ofwel: Nooit meer AOpen voor mij. Zat er toevallig een AOpen DVD in Artemis?
Verwijderd
Is op zich een redelijk ding, het is alleen nog een beetje onduidelijk of 'ie nou regio-vrij te maken is.
Het is trouwens geen Pioneer, want die hebben geen 12x40 in hun assortiment.
Het is trouwens geen Pioneer, want die hebben geen 12x40 in hun assortiment.
Helemaal niet, alleen de 1040 en 1640 zijn identiek aan Pioneers. Daar heb ik mijne 1240 ook maar wegedaan ivm met firmwares die nooit komen.Op vrijdag 01 juni 2001 22:48 schreef Tijger het volgende:
Is inderdaad gelijk aan de Pioneer op de firmware na.
Verwijderd
Hmz ik heb dat ding en ja je kan hem regio vrij maken.
Maar mijn player heeft probleem, als ik er een mixed mode cd in doe (originele) leest hij alleen de audio tracks... audio cd ermee afspelen kapt hij gewoon na een tijdje.... ook zorgt de drive soms voor lock ups bij reading van data cd's
Ze hadden hem getest bij de dealer, zelfde problemen, nieuwe gekreken weer zelfde probleem
KUT DVD player
Ik morgen dus weer maar ff terug naar de winkel, kijken voor een ander merk dan dit bagger ding....... GOEDKOOP=DUURKOOP
Maar mijn player heeft probleem, als ik er een mixed mode cd in doe (originele) leest hij alleen de audio tracks... audio cd ermee afspelen kapt hij gewoon na een tijdje.... ook zorgt de drive soms voor lock ups bij reading van data cd's
Ze hadden hem getest bij de dealer, zelfde problemen, nieuwe gekreken weer zelfde probleem
Ik morgen dus weer maar ff terug naar de winkel, kijken voor een ander merk dan dit bagger ding....... GOEDKOOP=DUURKOOP
AOPEN 
WAT EEN SLECHTE CDROM/DVD DRIVES !!!!
WAT EEN SLECHTE CDROM/DVD DRIVES !!!!
Verwijderd
Helaas, het is geen Pioneer. Volgens mij is het een liteon loopwerk. Eerste versies waren troep en de huidige is best redelijk. Zou fl 50 meer uitgeven voor een Toshiba 16X48X of fl 100 voor een Pioneer. De Acer 16X40X is ook leuk. Niet slotin maar ook Pioneer maar niet zo duur.
Pagina: 1