Toon posts:

Operation Flashpoint demo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik de demo van Operation Flashpoint downloaden want ik heb me helemaal suf gezocht maar niet gevonden |:(

Iemand suggesties? (Graag volledige links)

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar die had ik dus al gevonden en die deed het niet :(

Anybody a link?

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

kijk eens op operationflashpoint.com misschien dat daar een paar links staan? (DUH!)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 21:59

Blauw

De Schreeuw

Hoe vinden jullie Flashpoint trouwens? Ik vind m een beetje tegenvallen eigenlijk...

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-02 09:32
Ik heb de demo gespeelt en ik vindt hem ook tegenvallen. Hopelijk wordt Halo wat spectaculairder.

Verwijderd

check voor demo's altijd www.gamespot.com!!
hier staat gewoon alles!

maar om ff terug te komen op de vraag of ik OPF leuk vindt:

nee, ik vindt hem niet echt vet
de graphics vindt ik matig (ja, ja grote gebieden!)
ten tweede rijden die voertuigen erg brak
en de gameplay is in de demo super en dan ook super saai!

Verwijderd

Ik vind het wel een stoer spel, lekker met je m16 door de bosjes rennen, door de modder kruipen, en dan vijandelijke troepen neerknallen en hun wapens jatten etc etc. :)
grafisch gezien is het niet helemaal super, maar het is zeker wel kicke om te spelen vind ik :7

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Op vrijdag 01 juni 2001 21:26 schreef MM het volgende:
hier staat gewoon alles!

Het is ook geen quake 3.

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Op vrijdag 01 juni 2001 21:26 schreef MM het volgende:
hier staat gewoon alles!

Het is ook geen Unreal.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

Verwijderd

ik heb flashpiont al op mijn pc staan DEMO he alleen nog nooit op gestart |:( zo maar eens doen :P

ps: bij de Pc Zone zit de demo plus een preview of review over Max payne. alleen 16.95PIEK :(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 22:43 schreef Qorne het volgende:
ik heb flashpiont al op mijn pc staan DEMO he alleen nog nooit op gestart |:( zo maar eens doen :P

ps: bij de Pc Zone zit de demo plus een preview of review over Max payne. alleen 16.95PIEK :(
Een demo van Max Payne? Dat lijkt me wel heeeeeel sterk (of ik moet nu alweer 5 min achterlopen ofzo :+ ) maar het zal wel een filmpje zijn.

Verwijderd

Nee niet de demo van MAX panye waz dat maar waar :P dan zat ik nu nietop got :)

nee alleen een stuk of 6 pagina's met info ;)

:::slaat nergens op modus:::

heb jij ook die JBL speakers met sub???

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Das die van vorige maand.. de nieuwe gaat over SoF 2.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 22:52 schreef Qorne het volgende:

heb jij ook die JBL speakers met sub???

//slaat nergens op antwoord//

nope

//slaat nergens op antwoord//

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zelf vind ik operation flashpoint wel vet hoor, lekker een beetje dollen in die bosjes :)
en met de patch lekker gaan vliegen of in tanks rijden :)
En dan al je eigen mannetjes afknallen, heerlijk :D

39

Verwijderd

alleen de spraak vindt ik shit, rest is wel gaaf :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm intussen al gevonden hoor :) ik ga 'm nu ff installeren, kijken of het een leuk spel is voor de hele dag :P

Verwijderd

indeed, hopelijk gaan ze die spraak nog veranderen ja!

(verder wel super-kickass game!)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb 'm ff gespeeld maar het loopt op 1024*768*16 (lager dan de "autodetect" aangaf) en ik haal zo'n framepje of 12 :'(

Is dit een bekend probleem van de engine, ligt het aan mijn CPU of drivers? Ik heb Win98 en de 7.52 Detonator drivers.

• ddZ
  • Laatst online: 00:17

ddZ

Op zaterdag 02 juni 2001 12:08 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Nou ik heb 'm ff gespeeld maar het loopt op 1024*768*16 (lager dan de "autodetect" aangaf) en ik haal zo'n framepje of 12 :'(

Is dit een bekend probleem van de engine, ligt het aan mijn CPU of drivers? Ik heb Win98 en de 7.52 Detonator drivers.
Operation Flashpoint is een relatief zwaar spel om te draaien (als je alles (detail enz.) flink voluit zet, dus ik kweenie wat jij hebt ingesteld ?!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 12:10 schreef dadinanduZ het volgende:

[..]

Operation Flashpoint is een relatief zwaar spel om te draaien (als je alles (detail enz.) flink voluit zet, dus ik kweenie wat jij hebt ingesteld ?!
Verder alles gewoon standaard

Hij gaf btw zelf 32 bit aan en die heb ik terug gezet naar 16 bit

Verwijderd

Flashpoint verbruikt best wel veel CPU kracht dacht ik, vanwege de AI enzo. Maar er is goed nieuws : In deze demo is er geen hardware T&L, die wordt nu door de CPU gedaan. In de fullversion zit wel hardware T&L zodat je CPU meer overhoud om AI enzo mee te doen (je hebt dan natuurlijk wel een videokaart met T&L ondersteuning nodig).

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 14:19 schreef Alain het volgende:
Flashpoint verbruikt best wel veel CPU kracht dacht ik, vanwege de AI enzo. Maar er is goed nieuws : In deze demo is er geen hardware T&L, die wordt nu door de CPU gedaan. In de fullversion zit wel hardware T&L zodat je CPU meer overhoud om AI enzo mee te doen (je hebt dan natuurlijk wel een videokaart met T&L ondersteuning nodig).
Geforce 2 GTS heeft dat toch :?

(ff vragen voor de zekerheid ;) )

• ddZ
  • Laatst online: 00:17

ddZ

Op zaterdag 02 juni 2001 14:48 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Klopt. Geforce1 geloof ik ook (correct me if I'm wrong)

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 14:48 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Geforce I, II (MX) en III series, en de ATI Radeon hebben allemaal T&L, Kyro 1 en 2 NIET! Voodoo 5 ook niet d8 ik...

Verwijderd

Topicstarter
Welke spellen (behalve Operation Flashpoint, en NEE ook 3DMark is geen spel) ondersteunen T&L verder?

Verwijderd

Giants, Quake III, spellen met Quake III engine, en de meeste nieuwe spellen (alle spellen die GeForce III features ondersteunen) (ook MDK 2 d8 ik)

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
*kick up*

Ik heb het dus vandaag weer een keer gespeeld en ik moet zeggen. WREED spel. Dit is tenminste wat meer realistisch als dat brakke Counter-Strike. Echt ventjes neer maaien van 300 meter afstand met een AK74 is vele male leuker als een poppetje neermaaien met een P90 in cs. Echt super wreed. Ok gfx vallen een beetje tegen maar zijn altijd nog mooier als die brakke 16 bit gfx van Counter-Strike >:) OPF rulez..

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Zodra OFP in de winkels ligt (22 juni dus) gaak een wc in me kamer bouwen, minibar en een grill en 24/7 OFP spelen.... dood aan cs en tribes 2 dan!!! >:) ... :D

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 10-02 15:20
Zo set heeft elke die hard gamer toch al in zijn kamer?
ohohoh :)

Verwijderd

Ik ben semi-hardcore gamer.... :P

Verwijderd

Ik vond het de eerst keer dat ik het speelde echt zo meesterlijk , je loopt met zo'n groepje gasten en ineens hoor je schoten en zie je al je maten gaan liggen , was echt een hele ervaring.

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor PC hebben jullie dan dat je het met een vloeiende framerate kan spelen :?

Want ik kan me niet voorstellen dat het niet beter op mijn bakkie kan draaien |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 18:34 schreef Raven_ het volgende:
Zodra OFP in de winkels ligt (22 juni dus) gaak een wc in me kamer bouwen, minibar en een grill en 24/7 OFP spelen.... dood aan cs en tribes 2 dan!!! >:) ... :D
Maar OF is in mijn ogen een beetje té realistisch (nog niet zoveel gespeeld heb, dit is wat ik ervan gezien heb), CS is juist zo'n hit omdat het een perfecte balans tussen realisme en speelbaarheid heeft, en dat vind ik (tot nu toe) bij OF niet het geval...

Verwijderd

Tis een soort Delta force maar dan wel 10x beter... Hoop dat de multiplayer versie beetje kewl word lijkt mij wel lachen om een beetje met een heli,vliegtuig of tank de enemy te grazen te nemen >:)

• it0
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Voor de mensen die slechte performance halen, het is inderdaad een bekend probleem.
Ik mnoet zeggen dat het met mijn radeon goed loopt.

De bladen hebben allemaal een nieuwe demo gezien en waar veel problemen qua performance waren opgelost.

Het rare van dit spel is dat ik nog niet gehoord heb dat het gold is terwijl het over een week uit moet zijn?
Ook nog niet in de newsgroupen gezien.
Maar misschien komt dat omdat ze een nieuw soort beveliging gebruiken en/of omdat het uit tjechie komt ...

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 10:52

Type-R

One Minute Shakin

Als je die demo opstart staat er ook dat hij maar 80% af is. Dus je kan het spel helemaal niet afkeuren omdat hij niet soepel loopt op jouw bakkie :7

Verwijderd

dit word het spel van het jaar, ik ben zo verslaafd aan de demo

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 11:13 schreef Ammie het volgende:
Als je die demo opstart staat er ook dat hij maar 80% af is. Dus je kan het spel helemaal niet afkeuren omdat hij niet soepel loopt op jouw bakkie :7
Ja maar stel je voor dat de volledige versie ook niet goed loopt.

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Het is al een tijdje gold hoor, heb het een paar weken gelede nog ergens geleze...

• Dessie
  • Laatst online: 22-09-2025
Wat een pracht van een spel is dit toch zeg , dit worden weer hete potjes multiplayer avonden.
Ik vind de graphics best te pruimen , het belangrijkste is toch de gameplay in een spel.
En aan de demo te zien zit dat wel goed!!!
Hij is trouwens mooi op tijd , lekker voor de bouwvak. :)

• it0
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

de_vinnie in de vorige thread hier werd ook al gezegd dat ie gold moet zijn maar ik ben die info op nog geen enkele site gezien.

Dus kan je een link geven zodat ik weet of ik voor de deur van de software boer moet gaan slapen?

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Ik heb de iso al een tijd, en nu vrijdag 22/6 is het uit...

(I know, beetje late reactie)
Pagina: 1