Waar kan ik de demo van Operation Flashpoint downloaden want ik heb me helemaal suf gezocht maar niet gevonden 
Iemand suggesties? (Graag volledige links)
Iemand suggesties? (Graag volledige links)
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Verwijderd
Het is ook geen quake 3.Op vrijdag 01 juni 2001 21:26 schreef MM het volgende:
check voor demo's altijd www.gamespot.com!!
hier staat gewoon alles!
maar om ff terug te komen op de vraag of ik OPF leuk vindt:
nee, ik vindt hem niet echt vet
de graphics vindt ik matig (ja, ja grote gebieden!)
ten tweede rijden die voertuigen erg brak
en de gameplay is in de demo super en dan ook super saai!
Het is ook geen Unreal.Op vrijdag 01 juni 2001 21:26 schreef MM het volgende:
check voor demo's altijd www.gamespot.com!!
hier staat gewoon alles!
maar om ff terug te komen op de vraag of ik OPF leuk vindt:
nee, ik vindt hem niet echt vet
de graphics vindt ik matig (ja, ja grote gebieden!)
ten tweede rijden die voertuigen erg brak
en de gameplay is in de demo super en dan ook super saai!
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
Een demo van Max Payne? Dat lijkt me wel heeeeeel sterk (of ik moet nu alweer 5 min achterlopen ofzoOp vrijdag 01 juni 2001 22:43 schreef Qorne het volgende:
ik heb flashpiont al op mijn pc staan DEMO he alleen nog nooit op gestartzo maar eens doen
ps: bij de Pc Zone zit de demo plus een preview of review over Max payne. alleen 16.95PIEK
Verwijderd
//slaat nergens op antwoord//Op vrijdag 01 juni 2001 22:52 schreef Qorne het volgende:
:::slaat nergens op modus:::
heb jij ook die JBL speakers met sub???
:::slaat nergens op modus:::
39
Operation Flashpoint is een relatief zwaar spel om te draaien (als je alles (detail enz.) flink voluit zet, dus ik kweenie wat jij hebt ingesteld ?!Op zaterdag 02 juni 2001 12:08 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Nou ik heb 'm ff gespeeld maar het loopt op 1024*768*16 (lager dan de "autodetect" aangaf) en ik haal zo'n framepje of 12
Is dit een bekend probleem van de engine, ligt het aan mijn CPU of drivers? Ik heb Win98 en de 7.52 Detonator drivers.
Verder alles gewoon standaardOp zaterdag 02 juni 2001 12:10 schreef dadinanduZ het volgende:
[..]
Operation Flashpoint is een relatief zwaar spel om te draaien (als je alles (detail enz.) flink voluit zet, dus ik kweenie wat jij hebt ingesteld ?!
Verwijderd
Geforce 2 GTS heeft dat tochOp zaterdag 02 juni 2001 14:19 schreef Alain het volgende:
Flashpoint verbruikt best wel veel CPU kracht dacht ik, vanwege de AI enzo. Maar er is goed nieuws : In deze demo is er geen hardware T&L, die wordt nu door de CPU gedaan. In de fullversion zit wel hardware T&L zodat je CPU meer overhoud om AI enzo mee te doen (je hebt dan natuurlijk wel een videokaart met T&L ondersteuning nodig).
Klopt. Geforce1 geloof ik ook (correct me if I'm wrong)Op zaterdag 02 juni 2001 14:48 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Geforce 2 GTS heeft dat toch
(ff vragen voor de zekerheid)
Verwijderd
Geforce I, II (MX) en III series, en de ATI Radeon hebben allemaal T&L, Kyro 1 en 2 NIET! Voodoo 5 ook niet d8 ik...Op zaterdag 02 juni 2001 14:48 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Geforce 2 GTS heeft dat toch
(ff vragen voor de zekerheid)
Verwijderd
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
Verwijderd
Maar OF is in mijn ogen een beetje té realistisch (nog niet zoveel gespeeld heb, dit is wat ik ervan gezien heb), CS is juist zo'n hit omdat het een perfecte balans tussen realisme en speelbaarheid heeft, en dat vind ik (tot nu toe) bij OF niet het geval...Op woensdag 13 juni 2001 18:34 schreef Raven_ het volgende:
Zodra OFP in de winkels ligt (22 juni dus) gaak een wc in me kamer bouwen, minibar en een grill en 24/7 OFP spelen.... dood aan cs en tribes 2 dan!!!...
Verwijderd
Ja maar stel je voor dat de volledige versie ook niet goed loopt.Op donderdag 14 juni 2001 11:13 schreef Ammie het volgende:
Als je die demo opstart staat er ook dat hij maar 80% af is. Dus je kan het spel helemaal niet afkeuren omdat hij niet soepel loopt op jouw bakkie
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq