Op dit moment heb ik deze pc:
Processor Intel Core i5-2400 Quad-Core Sandybridge
Geheugen 8GB DDR3 1333MHz
Hardeschijf 2000GB SATA
Optical DVD-Writer
Windows 7 Home
Videokaart: ATI Radeon HD5450 HDMI 1024MB
Netwerk Draad
Overige Asus Mainboard, USB 3.0, 6 x USB2.0, HDMI, DVI, 7.1 Audio , PCI-express poort
Maar mijn videokaart zie je denk ik al is niet echt geschikt voor gaming. Deze wil ik dus nu vervangen.
Ik heb een budget van 100-200 euro.
Als hiervoor geen goede videokaart te koop is hoor ik het graag.
Ik heb de videokaart dus nodig om goed te kunnen gamen met een goede fps.
Mijn games die ik het meeste speel zijn World of Warcraft, Diablo 3, GW2 en ik ben eigenlijk van plan om BF3 te kopen maar als dat met een videokaart van tot 200 niet kan dan hoef je daar niet meer voor te kijken.
Het liefst speel ik de games op hoge settings en met een hoge FPS.
Gisteren heb ik trouwens ook nog een Samsung 24B350H gekocht. Ik weet niet of je hier nog iets aan hebt en als er vragen zijn hoor ik het graag.
Processor Intel Core i5-2400 Quad-Core Sandybridge
Geheugen 8GB DDR3 1333MHz
Hardeschijf 2000GB SATA
Optical DVD-Writer
Windows 7 Home
Videokaart: ATI Radeon HD5450 HDMI 1024MB
Netwerk Draad
Overige Asus Mainboard, USB 3.0, 6 x USB2.0, HDMI, DVI, 7.1 Audio , PCI-express poort
Maar mijn videokaart zie je denk ik al is niet echt geschikt voor gaming. Deze wil ik dus nu vervangen.
Ik heb een budget van 100-200 euro.
Als hiervoor geen goede videokaart te koop is hoor ik het graag.
Ik heb de videokaart dus nodig om goed te kunnen gamen met een goede fps.
Mijn games die ik het meeste speel zijn World of Warcraft, Diablo 3, GW2 en ik ben eigenlijk van plan om BF3 te kopen maar als dat met een videokaart van tot 200 niet kan dan hoef je daar niet meer voor te kijken.
Het liefst speel ik de games op hoge settings en met een hoge FPS.
Gisteren heb ik trouwens ook nog een Samsung 24B350H gekocht. Ik weet niet of je hier nog iets aan hebt en als er vragen zijn hoor ik het graag.