Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

allround laptop ongeveer 750

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een allround laptop van tussen de 650 en 750 euro,

Ik ben van plan de laptop te gebruiken voor
--> Internet
--> Ms office
--> Muziek afspelen
--> Films afspelen

Daarnaast ook beperkt games spelen dit hoeft niet op high maar moderne games moet de laptop toch wel kunnen draaien op medium.

De laptop hoeft niet echt draagbaar te zijn. ik gebruik hem meestal op vaste lokatie voor onderweg heb ik een Tablet. Accuduur en gewicht zijn dus niet van belang.

Mijn voorkeur gaat naar een 17 inch.

Mijn merkvoorkeur is voorlopig Toshiba aangezien mijn vorige laptops dit ook waren.

De drie die ik nu op het oog heb zijn:

Toshiba Satellite C870-190
LENOVO IdeaPad G780
Toshiba Satellite C875-101

Ik hoor graag jullie advies.

BVD

Verwijderd

De dell inspiron 17r se is hier waarschijnlijk het beste voor. Fullhd (1920x1080) scherm en goede grafische kaart voor maar 726 euro als ik de kortingen goed doorheb. Daarnaast krijg je er nu bij dell een externe harde schijf van 500gb gratis bij. Met name door het fullhd scherm is dit wel zo'n beetje de beste keuze voor dit budget.

Verwijderd

Heb je ook nog een Windows licentie? Zo ja dan zou een BTO ook een optie zijn in je budget.
Anders denk ik dat je het beste uitbent met de ideaPAd G780 alleen dan wel even upgraden.

De standaard Lenovo installaties zijn best traag.

Had Toshiba op die modellen trouwens niet de gouden standaard van binnen het 1e jaar je notebook stuk je aankoopbedrag terug? :)

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
misschien kun je ook de y500 van Lenovo overwegen, het is dan wel geen 17 inch maar heeft wel een FHD scherm.

Geschikt voor al je bovenstaande eisen en er valt ook nog een spelletje op te spelen.

Verwijderd

Neem een Dell 17R SE en zoek een waardebon op in dit forum en je komt op ong. 750€
http://ecomm.euro.dell.co...5a-4c0a-87fd-4afcc32c457b