maar 1 klok widget functioneert osx 10.8.2 mountain lion

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptheborg
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:33
Iemand ervaring met het probleem dat als je meerdere klokken toevoegd aan je widget dashboard en er maar 1 daadwerkelijk werkt en de andere geen wijzers toont?
Dit probleem heb ik sinds mountain lion 10.8.0, bij 10.7 lion en snow leopard werkte het nog wel.

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:16
Ik herken het probleem zo niet, heb hier ook meerdere klokken gehad in een dashbord, 1 voor Nederland en 1 voor New York toen een vriend van mij daar zat. Werkte altijd goed. Wat gebeurd er als je alle klokken weghaalt, en er daarna weer nieuwe inzet? Werkt dat misschien wel?

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptheborg
Heb ik reeds geprobeerd, verwijderen en daarna vervolgens toevoegen.
Moet trouwens melden dat dit op 2 machines van toepassing is. Zowel op m'n MBP als m'n iMac. Het betreft beide machines die de upgrade fases snow leopard -> lion -> mountain lion hebben doorlopen.
Bij de laatste upgrade fase is dit blijkbaar stuk gegaan.

Iemand dit ook ervaren ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:48

BombaAriba

Ondertitel

Ik heb de upgrade fase lion -> mountain lion meegemaakt op mijn MBP en heb drie klokwidgets die allemaal goed werken.

Heb je ze ook al eens verwijdert, opnieuw opgestart en daarna weer toegevoegd?

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptheborg
@BombaAriba Ja dat heb ik al meerdere malen geprobeerd. Alles verwijderen en vervolgens opnieuw toevoegen. Helaas geen gewenst resultaat. Dit is wel erg jammer want ik gebruikte deze geregeld.