Push notificatie bij nieuwe Tweets?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 491719

Topicstarter
Ik heb sinds kort mijn eerste iPhone 5. Nu heb ik het volgende probleem bij twitter krijg ik automatische geen bericht van nieuwe tweets ik moet op de app van twitter klikken en dan komen de nieuwe tweets pas binnen kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan veranderen alvast bedankt .

Johnnyboij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Heb je notificaties ingesteld? Gebruik je de officiële app? Gebruik je een andere app? Gebruik je de website? Etc..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja ik heb de notificaties ingesteld maar het kan zijn dat ik daar wat verkeerd heb ingesteld dat weet ik niet. Ik gebruik de officiele app van de app store op de website ben ik uitgelogd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 19:56
Volgens mij stuurt de officiele twitter applicatie enkel push notificaties als het een @jou berichtje is.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het is zo als mijn zus een tweet schrijft dan krijg ik geen melding er staat ook niet een gekleurd rood klein vierkantje met een 1 er in ZpAz wat bedoel je met push notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:21

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Een push notification is een bericht dat er wat gebeurt.
Maar als je zus een tweet stuurt zie jij ook niks, als jouw zus een tweet stuurt met jouw @naam er in moet je wel een bericht krijgen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Okay kan ik een andere app downloaden en installeren dat het wel bij werkt zo ja welke en waar kan ik die vinden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Waarom zou je bij elke tweet die de wereld in wordt geslingerd een push notificatie krijgen? Als ik dat zou aanzetten krijg ik 200-300 notificaties per dag. Ik zou ram gek worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-07 17:48

BombaAriba

Ondertitel

Good Fella schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:29:
Waarom zou je bij elke tweet die de wereld in wordt geslingerd een push notificatie krijgen? Als ik dat zou aanzetten krijg ik 200-300 notificaties per dag. Ik zou ram gek worden.
Wellicht volgt hij alleen zijn zus? :9

Kan Tweetdeck dit niet? Ik had het destijds geprobeerd en toen kreeg ik iedere 10 seconde zowat een melding waar ik nogal gek van werd :+

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 08:25
Probeer altijd een goede titel te kiezen voor je topic. Ik heb het nu aangepast naar: Push notificatie bij nieuwe Tweets?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Als je pushberichten wil krijgen van iemand moet je in de twitterapp van die persoon de notificaties aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar er is geen andere twitter app die ik kan downloaden en installeren die dat wel doet want ook als mijn zus of andere vrienden een tweet sturen met mijn @naam dan krijg ik nog steeds geen melding .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:41

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Pushmessages zijn vrij simpel in te stellen in de officiële twitterapp (hier werkt het althans op een iPhone 4 iOS5) en instelbaar per account dat je volgt.

Klik op de avatar van het account waarvan je pushnotificaties wilt krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/10f5449.png

Klik op het icoontje met een silhouette van een hoofd. Kies hier voor "zet berichtgeving aan" en je krijgt een push van iedere tweet van dat account. Kijk wel even in je instellingen of je in het algemeen pushmessages van de app toestaat trouwens.
Pagina: 1