omdat je cpu meer werk kan doen, en je vidCore nu minder hoeft te doen?
gokje
maar ja
gokje
maar ja
http://mrfloris.com
Ehh.... dit lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijkOp vrijdag 01 juni 2001 18:07 schreef xiphoid het volgende:
omdat je cpu meer werk kan doen, en je vidCore nu minder hoeft te doen?
gokje
maar ja
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
vreemd.... heb je verder NIKS veranderd ?
Geen inspiratie
onwaarschijnlijk, volgens mij gewoon onzin, bij elke overclock (behalve als je de busspeed verlaagt!) heb je prestatiewinst.
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
Je ondertitel ruled...............Op vrijdag 01 juni 2001 18:12 schreef NINER het volgende:
En....wat zou het dan kunnen zijn? Het scheelt in 3dmark2000 al gauw zo'n 100 punten.
Maar het kan gewoon een kleine afwijken zijn, want als je net je pc opstart, of hij al lnager aan staat dat maakt al verschiel, of het besturingssysteem verranderd ofzo, andere drivers, dat maakt allemaal uit.
Kan ook dat je ECC fouten krijgt doordat je overclocked, correctie neemt even tijd in beslag : score lager.
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Dit is idd het enige goede andwoord, want doordat je je cpu te ver hebt overgeklokt gaat die fouten maken. De enigste oplossing kan zijn betere koelen en/of een hogere Vcore.Op vrijdag 01 juni 2001 18:45 schreef FreeRider het volgende:
Kan ook dat je ECC fouten krijgt doordat je overclocked, correctie neemt even tijd in beslag : score lager.
Ik heb ook zoiets..het scheelt niet veel en kan het ook alleen zien in SiSoft Sandra, ik bedoel dus het verschil tussen 1,6 Vcore en bijv 1,7 Vcore scheelt 50 punte ofzo
Zou kunnen ja. Dat ie teveel fouten maakt. probeer het eens met een hogere vcore en je kast open.
Geen inspiratie
Thnx...Op vrijdag 01 juni 2001 18:17 schreef FFF het volgende:
[..]
Je ondertitel ruled...............
Verwijderd
Had ik ook. Mijn Elsa had ik op 250/395 gezet en toen haalde ik minder punten dan 230/360
Mijn cpu is gewoon de bottleneck.
Greetz
Greetz
Als je bij het overklokken het FSB ook hoger zet, dan wordt de AGP busspeed ook hoger... Meer kansen op foutjes en dus een lagere score. Probeer in dit geval AGP 1x, 2x of 4x (zover je mammaplank het toelaat) en AGP/PCI speed op 1/1 of 2/3.
Als je alleen maar de multiplier had verhoogd (en FSB dus nog standaard is), dan is dit inderdaad een vreemde ontwikkeling...
Als je alleen maar de multiplier had verhoogd (en FSB dus nog standaard is), dan is dit inderdaad een vreemde ontwikkeling...
Ja he, denk je na flink krassen met een potloodje lekker wat performance te winnen, lever je gewoon in.
en ik heb inderdaad alleen de multiplier verhoogd, zodra ik aan de fsb begin wordt ie brak!
en ik heb inderdaad alleen de multiplier verhoogd, zodra ik aan de fsb begin wordt ie brak!
Dan is je Duron niet geheel ongevoelig... Probeer um eens op 850 te laten draaien en kijken hoe 3DMark2001 scoort.
Pagina: 1