V&A aanbod vraagt om in te loggen

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Topicstarter
Op het forum is een link geplaatst naar V&A: VasZaitsev in "Gaming PC?"

Als ik op deze link klik wordt ik omgeleid naar de pagina die mij weet te vertellen dat ik moet inlogge
Om gebruik te kunnen maken van deze functie moet je zijn ingelogd.
Heb je nog geen account? Je kunt er hier eentje aanmaken.
Ondanks dat ik reeds ben ingelogd (ik heb net op de HK aan het rondkijken geweest en mijn user icon en naam zijn zichtbaar)

Als ik dan op "ingelogd" klik, krijg ik het groene kadertje dat mij weet te vertellen dat ik reeds ben ingelogd.

Echter, als ik terug op de klink klik, begint het hele proces van vooraf aan.

IE 9.0.8112.16421 64-bit.
cookies, scripts, alles zou moeten geaccepteerd worden

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoek34
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 19:51
Hier bij exact dezelfde link hetzelfde probleem.

Firefox 17.0.1 op Win7 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Is al een paar keer gemeld.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Dan is de advertentie al verwijdert.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Strikie schreef op maandag 10 december 2012 @ 01:49:
Dan is de advertentie al verwijdert.
Dan is de melding alsnog onjuist. Er zijn trouwens meer dan genoeg advertenties die de status 'verkocht', 'gekocht' of 'vervallen' hebben, dit wordt in een rode balk boven de advertentie dan aangegeven. Ik denk eerder dat de advertenties waarbij de eerdergenoemde melding verschijnt in de preview-modus staan. Dit maakt de melding overigens niet minder incorrect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:20

rob_erwt

What does this button do?

Dick schreef op maandag 10 december 2012 @ 02:04:
[...]

Dan is de melding alsnog onjuist. Er zijn trouwens meer dan genoeg advertenties die de status 'verkocht', 'gekocht' of 'vervallen' hebben, dit wordt in een rode balk boven de advertentie dan aangegeven. Ik denk eerder dat de advertenties waarbij de eerdergenoemde melding verschijnt in de preview-modus staan. Dit maakt de melding overigens niet minder incorrect.
'Verwijderd' is een aparte status, naast 'verkocht', 'vervallen' en 'gekocht'. Die laatste drie worden wel correct afgehandeld.

Overigens heb ik een ticket aangemaakt hiervoor. Zodra het gefixed is, zullen we het hier melden. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Opgelost, dit gaat mee in een volgende release. Verwijderde advertenties zijn alleen nog zichtbaar voor de user die de advertentie heeft aangemaakt, andere users zien een melding dat de advertentie is verwijderd. Dank voor het melden! Ik sluit dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.