When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Is al een paar keer gemeld.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Dan is de advertentie al verwijdert.
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Dan is de melding alsnog onjuist. Er zijn trouwens meer dan genoeg advertenties die de status 'verkocht', 'gekocht' of 'vervallen' hebben, dit wordt in een rode balk boven de advertentie dan aangegeven. Ik denk eerder dat de advertenties waarbij de eerdergenoemde melding verschijnt in de preview-modus staan. Dit maakt de melding overigens niet minder incorrect.Strikie schreef op maandag 10 december 2012 @ 01:49:
Dan is de advertentie al verwijdert.
'Verwijderd' is een aparte status, naast 'verkocht', 'vervallen' en 'gekocht'. Die laatste drie worden wel correct afgehandeld.Dick schreef op maandag 10 december 2012 @ 02:04:
[...]
Dan is de melding alsnog onjuist. Er zijn trouwens meer dan genoeg advertenties die de status 'verkocht', 'gekocht' of 'vervallen' hebben, dit wordt in een rode balk boven de advertentie dan aangegeven. Ik denk eerder dat de advertenties waarbij de eerdergenoemde melding verschijnt in de preview-modus staan. Dit maakt de melding overigens niet minder incorrect.
Overigens heb ik een ticket aangemaakt hiervoor. Zodra het gefixed is, zullen we het hier melden.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Opgelost, dit gaat mee in een volgende release. Verwijderde advertenties zijn alleen nog zichtbaar voor de user die de advertentie heeft aangemaakt, andere users zien een melding dat de advertentie is verwijderd. Dank voor het melden! Ik sluit dit topic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()