Toon posts:

HP w2216 problemen met nieuwe computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen mijn oude HP computer een paar maand geleden de geest gaf, heb ik een nieuwe computer aangeschaft. een Asus met een nvidia GTX550Ti videokaart.
mijn oude beeldscherm voldeed nog goed dus die heb ik laten staan, dit is een HP w2216.

sinds een paar weken heb ik problemen met mijn beeldscherm, dit begint met horizontale lijnen op het beeldscherm en teksten die horizontaal schuin gaan flikkeren (ik weet zo niet hoe ik het beter kan uitleggen).
dit worden er steeds meer totdat ongeveer het hele beeldscherm trilt.
hierna treed er vanaf de onderkant een lichte/witte vlek op die naar boven gaat en tot aan de bovenkant van het beeldscherm kan gaan. alle besturing is dan weg/achter deze vlek.

als ik toch naar een ander beeld kan gaan, is de verstoring wel even minder maar komt dan later weer opzetten.
het gekke is dat dit probleem zich niet altijd voordoet, het kan dagen goed gaan en dan ineens dagen slecht.

ik heb een screenshot gemaakt tijdens een storing, deze laat de verstoring niet zien.
ik twijfel nu of het aan de monitor of aan de computer ligt. heb de kabels er al eens uit en weer ingedaan.

iemand een idee?

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Als een screenshot de fouten niet laat zien dan ga er maar vanuit dat het je monitor is dus gewoon een andere monitor er achter hangen en kijken of het beter gaat.