Weet iemand nog waar ik info vind over hoe een lcdtje aan te sturen, zoals op http://www.coolcasemods.com/lcds.htm ik zou er namelijk zo eentje willen kopen voor in mijn 2x 5.25" baybus met rheostat enzow
Maar ik zou er zelf software voor willen programmeren dan
Ook informatie over de talen waarin dit kan lukken is welkom
dank bij voorbaat
hmmmz, ik weetb helaas geen antwoordt op de vraag, maar ik ben er nog steeds niet 8er, hoe je dat allemaal voor elkaar krijgt, kan iemand uitleggen of het moeilijk is, en zeggen wat ik allemaal moet doen? ik vindt ze namelijk
en in mijn nieuwe pc is daar vast nog een mooi plaatsje voor onder de fanbus
alvast bedankt.
Verwijderd
Ik heb die grafishe display (Seetron SGX-120L) en die spreek je gewoon aan als een soort van terminal op je seriele port, nadeel is dat ie slechts op 9600 baud werkt dus verwacht er geen winamp grafiekjes op ofzo want daar is ie *veel* te traag voor..
pics (altijd leuk):

--Ray
pics (altijd leuk):

--Ray
Zijn er ook programma's dat je dan kan zien hoe lang nog een download nog duurt? dat zou wel makkelijk zijn namelijk, dan kan ik vanuit me bed zien hoe ver hij is
39
Dit stond nog in m'n cache, was van een eerder got topic dat nu gecheetaht is.
Bij deze de link weer even terug.
Bij deze de link weer even terug.
Aanspreken als een terminal zeg je, maar hoe bepaal je wat erop komt?? ik snap hem nog altijd niet zo goed, sorriej
Verwijderd
http://www.seetron.com/sgxmnl.htmOp vrijdag 01 juni 2001 18:25 schreef PsYch0tIc het volgende:
Aanspreken als een terminal zeg je, maar hoe bepaal je wat erop komt?? ik snap hem nog altijd niet zo goed, sorriej
De manual altijd handig
--Ray
Wat kost zo'n Seetron? Als je 'm zo koopt hoef je niet meer te solderen (maar is dat nuOp vrijdag 01 juni 2001 18:18 schreef Yarvieh het volgende:
Ik heb die grafishe display (Seetron SGX-120L) en die spreek je gewoon aan als een soort van terminal op je seriele port, nadeel is dat ie slechts op 9600 baud werkt dus verwacht er geen winamp grafiekjes op ofzo want daar is ie *veel* te traag voor..
pics (altijd leuk):
[afbeelding]
[afbeelding]
--Ray
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
euhm toch nog welOp vrijdag 01 juni 2001 18:28 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Wat kost zo'n Seetron? Als je 'm zo koopt hoef je niet meer te solderen (maar is dat nuof
)
Ik heb deze bij antratek.nl gehaalt volgens de prijslijst van juni 2001 is ie 275 piekjes ex btw, vriendelijke lui , snelle service ('s morgens gebeld of ze 'm hadden, kon 'm 's middags al op komen halen) moest alleen contant betalen omdat ze niet helemaal gewend waren zaken te doen met particulieren (ze hebben geen winkel+pin automaat..)
[edit typos]
--Ray
Kan je aub concreet uitleggen hoe de software aansturing in zijn werk gaat, welke stukken je zelf hebt geschreven en welke standaard software was, en of ik eventueel de andere 5 pins kan gebruiken om nog andere dingen bij aan te sturen? En waar ik info kan vinden over hoe dit alles klaar te krijgen?
Verwijderd
d'r zit wat dos software bij maar daar heb je niet zo veel (lees niets) aan, qua aansturing stelt het echt niet zo veel voor, kwestie van seriele port openen en die commando's uit de manual er heen sturen (je mag je ook zelf typen in hyperterminal van mij) en al die info kan je allemaal in de manual vinden waar ik je al een link naar toe heb gegeven... lezen mijn vriend... lezen..
--Ray
--Ray
Pagina: 1